Vandaag bezig geweest met het vervangen van de remblokjes voor van mijn ‘barreltje’. Op zich geen bijzondere reparatie maar het riep toch de nodige herrinneringen van vroegah bij mij op. Het vervangen gebeurde dus gewoon op de parkeerplaats naast het huis in de sneeuw. Een redelijk simpel klusje dus alleen had ik wel last van 2 paar kouwe klauwen. Het eerste paar zat op de Xantia, het tweede paar zat vast aan mijn armen.
Blijft een aparte ervaring, sleutelen in de sneeuw en dat deed me dus denken aan de tijd dat ik nog in het leger zat. Oefening Duitsland in januari in de buurt van Bremen en dan dus ook sleutelen in de sneeuw. Toendertijd lukte het ook altijd en nu gelukkig ook nog steeds.
De Xant remt weer prima en intussen ben ik ook weer opgewarmd!!
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
en weg is de sneeuw.
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
Ja, had een week gewacht
quote gewist. liever niet op het laatste bericht quoten
Slecht plan, als je ineens zonder melding ijzer op ijzer hoort. Dan wil je toch echt geen week doorrijden. Of je moet echt een hekel aan je echtgenote hebben die de auto het meest gebruikt om naar haar werk te rijden.
Bleek dus ook dat de draadjes van de indicatoren brak waren.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
remmen zijn zeker belangrijk en gelijk heb je dat je meteen de remmen maakt!
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!