Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
j-wvb schreef:http://autotelegraaf.nl/occasion/13040478/citroen-xsara-coupe-2-0i-16v-167pk-vts-benzine/
Bedoel je deze toevallig? Is volgens mij een hele nette VTS. Bekleding ziet er beter uit als bij die van mij.
Hoe ziet jouw bekleding er dan uit?
Want bij deze VTS is de bestuurders stoel helemaal kaal aan de zijkant
Deze stoelen zien er eigenlijk allemaal na zo’n 100.000 km niet meer uit…
Dat de plastic kappen onder de motorkap missen is bij een 167 pk uitvoering normaal. Als je ze gaat plaatsen kan er een probleem ontstaan, ik weet alleen niet meer wat precies. Het zal wel met de warmte te maken hebben.
Wel grappig om te zien is dat dit blok een gasklephuis met een kabel heeft, dat zal de rede wel zijn dat er meestal geen Cruise Control op dit blok zit.
Overigens is het wel wat meer een rommeltje dan bij een 1.6 16v
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Het is maar net wat je een rommeltje noemt. Er zit gewoon meer in dus dan is t ook wel vrij normaal dat het er zo uit ziet. Cruse control gaat er toch op komen, dan houd een servo motor de gasklep open.
Met de bekleding klopt het helemaal wat je zegt, die van mij is net de 100.000km gepaseerd en de stoelen zijn niet meer 100%.
Staat wel in de planning om deze weer op te knappen, dat ze weer 100.000km mee kunnen.
Gelukkig is de stof nog niet door en met ook voorzichtig met instappen en niet schuin in de stoelen zitten.
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
- CX 25 GTi Turbo 2
Met een rommeltje bedoel ik allemaal slangen en kabeltjes.
Er zit niet meer in dan bij de mijne, alleen het blok is wat groter
Je stoelen zien er zo te zien nog heel behoorlijk uit
Zo zien ze er meestal uit, dus dat is wel normaal.
- Xsara 1.6i Coupe
ja, daarom, ik kan er goed mee leven en als ik erop zit zie ik het niet meer.
Citroen Xsara 1.6 Coupe
dan mag ik niet klagen, na 142000km zien mijn stoelen er nog perfect uit! of er heeft altijd een vrouw in gereden.
- Xsara 1.6i Coupe
tiesel schreef:dan mag ik niet klagen, na 142000km zien mijn stoelen er nog perfect uit! of er heeft altijd een vrouw in gereden.
bij mij schijnt er een groter iemand in gereden te hebben, is natuurlijk niet bevoordelijk voor de kuipstoelen.
Citroen Xsara 1.6 Coupe
- CX 25 GTi Turbo 2
tiesel schreef:dan mag ik niet klagen, na 142000km zien mijn stoelen er nog perfect uit! of er heeft altijd een vrouw in gereden.
Heb je ook een VTS dan?
Een VTR kent die probleem niet
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Groter of dikker, dat maakt nogal een verschil natuurlijk.
Die stoelen van mij zijn nog heel netjes trouwens, de bekleding dan (na 227k). De wang van de zitting aan de uitstapzijde voor de bestuurder is wel wat uitgedund, ik vind zo nu en dan wel korrels schuimrubber onder de stoel.
Maar goed, ook weer niet helemaal vergelijkbaar omdat ik een vijfdeurs sportinterieur heb.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 25 GTi Turbo 2
Precies, je gewicht en manier van instappen zullen ook wel veel uitmaken.
Is het Exclusive interieur wel van hetzelfde matriaal? Die indruk krijg ik wel van foto’s.
Het is volgens mij wel breder, dat zal ook wel schelen.
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Het is iets breder ja (vind ik prettig want ik weeg niks maar ben niet de smalste) en heeft denk ik een andere bekledingsstof, maar dat zal ook wel weer komen doordat het een phase III is. De VTS III heeft ook andere bekleding, dat met die lelijke cijfers erop. De malloot die dat verzonnen heeft..
Verder hebben mijn voorstoelen een draaiwiel voor de rugverstelling en heeft de rechterstoel een kantelbare hoogteverstelling.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 25 GTi Turbo 2
Ohja, je natuurlijk ook een type 3…
Toch nog maar eens goed opletten bij foto’s van een Exclusive type 2.
Die cijfers is misschien even wennen, maar die stof gaat wel veel langer mee!
Ik zou dat toch liever hebben, een type 3 in het algemeen heeft natuurlijk de voorkeur als het even kan
ik heb een 2.0 16v exclusive, maar wel met van die kuipstoelen (of dikke wangen) weet idd niet of ongeveer hetzelfde zijn…
- Xsara 1.6i Coupe
Dat is dan toch de 136pk versie of niet?
Citroen Xsara 1.6 Coupe
klopt ja….. en ik ben jaloers ja!!! haha, maar ik vind een 5deurs auto prettiger ook met mijn werk enzo. ben echt benieuwd hoe zon auto loopt die jij nu hebt! mooi ding
Zit er bij jou trouwens ook esp/asr op?