Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Met de nieuwe forumsoftware kunnen we gewoon verder!
Waarom? Ik had begrepen dat topics tegenwoordig gewoon door mogen gaan na 40 volle pagina’s.
Edit: Patrick is me net voor.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Sorry lui!
Ik ben nog van de oude stempel!
Maar we gaan vrolijk door!
Iemand belang bij een tzd met verse apk en onderhoudsbeurt?
De kinderziektes zijn er eindelijk uit met een kilometerstand van 576.000!!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
http://link.marktplaats.nl/311377754
met ene lek in het veersysteem…
een bx met 5 ton ????? is tie van jou?
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Als dat Image-interieur compleet en goed is raad ik iemand - maakt niet uit wie - aan om dat te gaan kopen. Het zit echt heel goed, wordt niet snel vies en staat heel luxe. Het is dat ik helemaal blut ben, anders had ik het gekocht.
De zijkant lijkt op de foto enigzins groen, maar is mooi glanzend zwart.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
als iemand nou mijn 165 banden of morette lampjes koopt dan ga ik voor het interieur!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Zou ik zeker doen, want een Chic-interieur is knap lullig t.o.v. een Image-interieur. Doffe, slobberige stof enzo. En een Image heeft een echt GTi-interieur, met zeg maar ‘losse’ kussentjes op de zitting, dat hebben een TZx-, Chic- en Progress-interieur niet.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Het is een crosspost… maar dit is toch wel een erg leuk bix-nixje. Voor de echte plankhond!
Het is een ex van Patje. Toe ie vorig jaar te koop was heb ik er zelf ook nog aan gedacht. ‘t Ding is in prima staat. http://www.citroen-forum.nl/index.php/forums/viewthread/203393/
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Erg leuk ding die Nix!
Totaal aantal Berichten: 6129
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
En een goed ding ook, ik heb er aardig wat aan gesleuteld. Paar kleine dingetjes even doen, heb je een erg leuke auto aan.
knäckor schreef:Zou ik zeker doen, want een Chic-interieur is knap lullig t.o.v. een Image-interieur. Doffe, slobberige stof enzo. En een Image heeft een echt GTi-interieur, met zeg maar ‘losse’ kussentjes op de zitting, dat hebben een TZx-, Chic- en Progress-interieur niet.
‘t is dat ik stoelverwarming heb anders had ik een Image interieur wel overwogen.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
leuke GTI aut met klima!
Btw autofan, je kan natuurlijk ook de image stof overzetten! heb je bijde
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Waar is de binnenspiegel?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
[quote advertentie]Die Frontscheibe hat Risse und sollte ausgetauscht werden. Durch einen Innenspiegelwechselversuch ist das Mißgeschick passiert
De voorruit is dus niet meer 100% vanwege een poging tot het vervangen van de binnenspiegel.
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
[quote advertentie]Die Frontscheibe hat Risse und sollte ausgetauscht werden. Durch einen Innenspiegelwechselversuch ist das Mißgeschick passiert
De voorruit is dus niet meer 100% vanwege een poging tot het vervangen van de binnenspiegel.