TÜV doet meer dan APK, als je er op let kom je hun logo regelmatig tegen op produkten. hier een site in het engels, ze zijn een onderzoeksbureau voor kwaliteitsvragen op vele gebieden, ook gezondheid etc.
ik heb het voor de zekerheid net even gecheckt want ik wist het ook niet meer precies.
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:metro2005 schreef:
de ADAC is een soort duitse tno
: ik kan het wel weer mis hebben, en het is muggeziften, maar de ADAC is de duitse ANWB, die hebben een eigen perspektief.
TNO is een onafhankelijk onderzoeksinstituut, volgens mij is dat meer de TÜV in duitsland.
Sorry je hebt inderdaad gelijk ja.
Adac is inderdaad een soort anwb en de TÜV is inderdaad een onderzoekscentrum vergelijkbaar met TNO
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
maakt niet uit , ik roep ook vaak effe snel iets. was ook geen kritiek, maar het is toch beter als iedereen het juiste leest. we moeten hier wijzer worden
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
: ik kan het wel weer mis hebben, en het is muggeziften, maar de ADAC is de duitse ANWB, die hebben een eigen perspektief.
TNO is een onafhankelijk onderzoeksinstituut, volgens mij is dat meer de TÜV in duitsland.
De TÜV is toch de Duitse RDW?
patje74 schreef:hel1 schreef:metro2005 schreef:
TNO is een onafhankelijk onderzoeksinstituut, volgens mij is dat meer de TÜV in duitsland.De TÜV is toch de Duitse RDW?
nope:
Our services include
· Product Testing
Audio/Video, Household Appliances, Machinery, Medical, Pressure Equipment, Telecom Equipment, Vehicle Emissions, ZigBee…
· System Assessments
Automotive Retail Management, ISO 9001:2000, ISO 14001, QS-9000:1998 , ISO/TS 16949, ISO 13485…
· Certification Services
CB Scheme, CE Marking, EMC Testing, International Approvals…
· TUVdotCOM
Search our global database for listed products & systems, companies, user manuals…
Ze testen dus van alles en nog wat en geven het dan een goedkeuring.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
<
Je hebt helemaal gelijk!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi