Gereviseerde hydrauliek pomp Chyparse/Citrotech?
Peter2006
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 120

- BX 19 tgi Routiere
- ID/DS 23 IE Pallas
Gepost: 16 januari 2010 03:46 PM

Beste allen,

Ik heb opnieuw een probleem met mijn hydraulische pomp. De vorige was versleten en heb ik vorig jaar vergangen door een sloop exemplaar. Deze raakt nu ook op z’n eind; lekkage en onvoldoende werkende stuurbekrachtiging tot gevolg. Omdat BXen op de sloop schaarser worden vraag ik mij af of iemand weet of Chyparse of Citrotech gereviseerde pompen in hun assortiment heeft. Graag hoor ik jullie advies.

Dank en groet,

Peter

Profiel  

Vermond
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2198

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 17 januari 2010 03:22 PM
  [ # 1 ]

Je kan natuurlijk nu ook al een paar exemplaren op de sloop halen en in de kast gooien. Het verwisselen is niet zo’n werk en grote kans dat je er straks weer eentje gemonteerd hebt die het wat langer volhoudt dan een jaar.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 17 januari 2010 06:33 PM
  [ # 2 ]

Goed, even de pomp, ehh bezem er door.

Dit zijn altijd riskante draadjes.

We staan niet toe dat dit een uithangbord voor slechte ervaringen met een van de bedrijven gaat worden.
Zonder weerwoord ligt dat al helemaal moeilijk.

Dus graag inhoudelijk verder.

Als je gevoel zegt dat je beter naar Citrotech moet, dan moet je dat vooral doen.

Ik vind een discussie natuurlijk prima, maar wel graag even een beetje fatsoen enzo.

Er zijn bergen tevreden klanten van beide bedrijven. Natuurlijk worden er foutjes gemaakt.

Maar zonder weerwoord van de bedrijven gaan we hier niet met ellende gooien.

Vooruit maar weer met de geit.

Profiel  

Vermond
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 18 januari 2010 01:22 AM
  [ # 3 ]

Indeed! Forward with the goat!

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 22 januari 2010 12:00 PM
  [ # 4 ]

Maar nu staat er nergens meer in ‘t topic of ze pompen reviseren jee of nee.

Kan dat eigenlijk, HD pompen laten reviseren? Er kan natuurlijk een hoop, als er maar geld over de brug komt.

Daarnaast, wat zijn de kansen dat een C5 pomp aangepast kan worden zodat deze tegen LHM kan?

Past dit topic niet beter in het hydrauliekgedeelte?

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

Vermond
> 2000 berichten

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 22 januari 2010 01:23 PM
  [ # 5 ]

Bij Bart Ebben bieden ze gereviseerde pompen aan. Je zou dus daar kunnen informeren.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook