Totaal aantal Berichten: 2198
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Dat is minder… Het lijkt erop dat een hogedrukleiding gesneuveld is. Heb je kunnen zien waar het ongeveer vandaan komt?
Nee ik heb helaas niet precies gezien wara het vandaan komt. Het lijkt achter het verdeelblok vandaan te komen. Die is 3 maand geleden vernieuwd.
Maar ik moet het even afwachten. Het is iig zaterdag misgegaan. De auto heeft een tijdje flink sneeuw moeten happen. Ik had zelf de auto een standje hoger gezet om hem minder sneeuw te laten happen. Maar blijkbaar was het kwaad al geschied denk ik.
De auto sisste heel erg toen ik hem uitzette zaterdag avond. En zondag met het starten waardoor het systeem dus op druk moest komen spoot alle lhm eruit.
Ik ga er vanuit dat het meevalt, maar je wete het gewoon nooit. Garage kan ik iig niets verwijten, want dit is echt puur sneeuwgerelateerd en natuurlijk het id van citroen om die leidingen niet te beschermen.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
De auto is gemaakt er wel weer terug. Maar ik heb niet tevreden. De hele voortrein lijkt wel van slag. Linksvoor zit een rammel bij het maken van bochten. Een soort (klik) bij elke bocht die wat scheper genomen moet worden. Ook lijkt het veercomfort weg in de voorkant.
Dus na mijn afspraak maandag gaat die weer terug en mogen ze het nog eens proberen.
Ik ben niet veel eisend, maar ik eis gewoon perfectie.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Ja hoor!
Echt wat gruwelijk
Weer schade aan de 16v. Beide skirts aan de bijrijderskant zijn beschadigd.
Ik weet niet hoe het is gekomen. Vanmorgen zag ik het ineens toen ik bij mijn auto kwam.
Verder weet ik wel. Ik ben er helemaal ziek van.
Wie neemt hem van me over en hersteld hem in ere? Of moet ik het weer zelf gaan doen. Klote zooi zeg.
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
voor 100 euro neem ik hem van je over.
Zo een bod lijkt me een goede stimulans om hem op te knappen!
Groeten Richard.
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
ag hij vind mijn auto ook maar 100 euro waar
Zo een bijzondere dag in het bestaan van de ZB-88-DH.
Ze is verdaag verkocht met een stand van 302.8xx.
Het is een beijzonder gevoel voor, want ik heb echt super veel meegemaakt met de wagen.
Maar ik wens natuurlijk de nieuwe eigenaar heel veel plezier ermee.
Ik heb trouwens nog wat foto’s die post ik later wel dus het topic hoeft nog niet op slot!
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gecondoliciteerd dan maar.
Is ie aan iemand van hier verkocht?
En wat gaat nu je hoofd 16V worden?
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
@ toni: Bedankt voor de steun/felicitatie.
Ik vond het zowaar best moeilijk gister. Daan wa snogal laat dus ik had niet veel tijd, maar aan de andere kant had ik haar ook graag gehouden. Maar ik moest een keuze maken. En het kan gewoon niet anders. Ik heb ook veel genoten met en van de wagen. Strakke bak die na net 3ton nog heerlijk zalig rijdt. Ik was er zeer mee in mijn nopjes. Maar bij daan is die in goede handen.
Mocht hij hem ooit wegdoen, dan zou ik echt serieus overwegen om de auto terug te nemen.
Mijn hoofd 16v moet ik kiezen:
De zwarte MK1 is straks klaar, maar die wordt alleen voor tourritjes en dergelijke.
De grijze MK2 is ook een optie. Die auto is al wel helemaal af. Zeer gave wagen. Maar die auto mag in de winter niet naar buiten. Die staat nu warm en droog.
Dus LPM wordt na 6 maanden van reparatie mijn dagelijkse bak voorlopig. Verwacht is dat die wagen de 25ste weer klaar is.
Dan gaat de tzd maar in de verkoop. Hoewel dat de een super betrouwbare bx is. Maar ik weet dat LPM binnen 3 dagen door ede nieuwe eigenaar uit pure frustratie gesloopt wordt. En ik zal dat ding rijdend maken en houden!! Tem het beest!! De avonturen zullen ongetwijfeld blijven!
Maar ik zal de witte bx echt verschrikkelijk gaan missen!
Het was/ nee is een geweldige wagen!
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Tuurlijk was ik te laat gister, want we waren met een Chevy richting Nunspeet dus de vluchtstrook gezien
De witte reed weer goed vandaag, paar aandachtspuntjes wel, de uitlaat is lek en ik wil onder andere nog 4 nieuwe michelins
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Hier dan mijn laatste foto’s.
En zo eindigd dan mijn tij dmet de witte 16v.
Daan veel geluk ermee. De auto is goed verwend en ik hoop dat jij dat ook blijft doen.
Goed dat je de peugeot heb ingeruild voor deze wagen. Je hebt in ieder geval een goeie smaak!