2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Koplampen XM I of II
eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006

- Xsara Scootertje.
Gepost: 24 januari 2010 03:04 PM
  [ # 16 ]

excuus. Wink

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 28 januari 2010 10:19 PM
  [ # 17 ]

Het zijn inderdaan type 1 koplampen. heb ze vanavond opgehaald.

Was natuurlijk geen geld , 50 euro per stuk voor een nieuwe!!

Profiel  
 
Felixguzzi
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 12-02-2008

Gepost: 14 februari 2010 10:39 PM
  [ # 18 ]

Ik heb de koplampen prima kunnen plaatsen. Het enige verschil met de lampen van type I is dat het bevestigings punt van de gril bij type II ca. 1 cm verder naar achteren ligt. Dit heb ik alsvolgt opgelost; bout met en draadlengte van 40 mm en M8, deze diameter past precies in de lampen en zit zodoende gecentreerd,op de lampen bevestigd met een moer, dit functioneerd nu als tapeind , gril geplaatst en met een merkstift afgetekend tot hoever de gril over de bouten gaat. De gril weer verwijderd en er een moer opgeschroefd met een grote rondelle. Deze er zover opgedraaid rekening houdend met de gril dikte inclusief de korte tussengril. Dan alles terug geplaatst en aan de buitekant een kleine rondelle met moer om de zaak vast te zetten. Alle materialen in RVS en vast zetten met loctite.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook