Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
XBXG schreef:Sinds de verkoop (februari 2006) is ie bij forummer Wunderbar.
Alleen weinig van gehoord de laatste tijd…..
Citroen!
Ze was aanwezig op het 90-jarig verjaardagsfeestje van Citroën in Amsterdam, maar ook toen was de APK al een tijdje verlopen…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Bevroren Citroentjes in de kou ook goed?
Sneeuwfoto’s zat, maar mooie foto’s van Citroëns in de sneeuw…
Eens zien, volgens mij…
Vorige Visa
Prachtige plaatjes, S_K !
Natuurlijk zijn foto’s van bevroren Citroëns welkom. Een winterfoto hoeft niet per sé sneeuw te bevatten.
Ami 8 Club (1970)
In dat geval:
Blij dat je ‘t mooie plaatjes vindt.
Naast auto’s en audio is fotografie/video ook wel een beetje hobby van me.
Naja, twee beetjes ook wel…
Ook dat is een formidabele herfstplaat, al hebben we daar het topic van de herfstfoto’s voor.
Mocht je nog meer wintersfeerplaatjes hebben, dan ben je van harte uitgenodigd om deze hier te plaatsen. Er is namelijk nooit genoeg aan goede fotografen.
Ami 8 Club (1970)
De herfstplaat was in november. Twijfelgevalletje.
Ziet er onbedoeld herfsteriger uit dan ‘ie was ;D.
Als ik verse fotootjes heb post ik ze .
DriverD schreef:XBXG schreef:Sinds de verkoop (februari 2006) is ie bij forummer Wunderbar.
Alleen weinig van gehoord de laatste tijd…..
XBXG schreef:Ze was aanwezig op het 90-jarig verjaardagsfeestje van Citroën in Amsterdam, maar ook toen was de APK al een tijdje verlopen…
Ja zulke berichten kan ik natuurlijk niet negeren Sorry voor het even off-topic zijn in dit bericht maar ik zal even het één en ander toelichten.
De X3 heb ik ongeveer 3,5 jaar iedere dag met plezier gebruikt maar bij aanschaf was de auto al aardig rot. In die 3,5 jaar heb ik er veel aan gedaan maar voor de zomer moest ik een beslissing maken over de auto. Ze roestte namelijk harder dan ik werken kon en ik wilde de auto niet meer weg doen, ooit wordt ze nog een keer gerestaureerd. Om tegen die tijd nog een basis over te hebben was ik genoodzaakt om de auto vanaf nu te conserveren. Ze staat nu dus in de stalling, gepoetst, in het vet en onder een doek te wachten tot ik klaar ben met mijn studie. Ik rijd nu dagelijks met een heerlijke Acadiane.
@DriverD; Toen ik jouw verhaal las over de oliedruk en temperatuurmeters die je in jouw X3 gemaakt hebt, heb ik je wel eens een PBtje gestuurd over de gebruikte sensor omdat ik dat ook wel graag wilde. Maar toen heb ik juist van jou niets gehoord…
@XBXG; De GS had op het verjaardagsfeestje van Citroën inderdaad geen APK meer, maar de kans om haar daar tentoon te stellen kon ik natuurlijk niet laten gaan. Bij terugkomst is ze de stalling in gegaan.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Telefoonkwaliteit helaas, wel een gehnâg plaatje.
Eveneens ben ik tevens ook.
@Wunderbar: goed om te lezen dat de GS nog steeds bevalt. Ik mis ‘r nog altijd, maar had indertijd gewoon teveel auto’s.
Mooi dat ze in ieder geval een mooie toekomst tegemoed gaat.
Om het toch nog even ontopic te houden heb ik hier nog een winters plaatje. Ook al was er toen geen sneeuw, het vroor flink:
Ami 8 Club (1970)
lekker sfeertje
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
@Wunderbar: Goed om te horen dat je plannen hebt met de X3. Voor wat betreft de meters: Die had ik kant en klaar -met sensoren- gekocht bij Conrad.nl.
Citroen!
DriverD schreef:@Wunderbar: Goed om te horen dat je plannen hebt met de X3. Voor wat betreft de meters: Die had ik kant en klaar -met sensoren- gekocht bij Conrad.nl.
Ja dat heb ik toen gelezen in je draadje maar ik kon ze op destijds op de conrad site niet meer vinden en eigenlijk ook geen andere sets waarbij de oliedruksensor geschikt was voor de GS motor. Maar goed dat is nu niet zo belangrijk meer.
We moeten maar weer on-topic verder gaan met dit draadje.
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Een aangename verassing vanochtend vroeg, wit! En glad..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Geen spectaculaire foto’s, maar wel ontopic
Citroen in de sneeuw
Citroen in de sneeuw
Citroen in de sneeuw
Daihatsu in de sneeuw
Bandjes in de sneeuw (van welke auto laat ik even in ‘t midden ;D)
Kater in de sneeuw. Voor de compleetheid.