Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Een hoop slangetjes
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Gaat natuurlijk een net kappie overheen
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
past ie ook in een xantia?
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Totaal aantal Berichten: 27926
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ik vind hem maar rommelig eerlijk gezegt
Welja…toe maar..zet dan meteen die c5 motor van Menno maar in mn hobbelkar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
En dan ik zeker jouw hobbelmotor
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
:schater
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Re: Citroen C6 2,7 HDI twin turbo
oldenhage schreef:plaatje van de motor…
Het zal ongetwijfeld een staaltje van techniek zijn, maar zoals Arjan ook al zei….wel een hoop leidingen en kabels.
Ik hoor je monteur straks al vloeken als ie er aan moet sleutelen….wat ongetwijfeld een keer gaat gebeuren.
Totaal aantal Berichten: 27926
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Re: Citroen C6 2,7 HDI twin turbo
Bram schreef:oldenhage schreef:plaatje van de motor…
Het zal ongetwijfeld een staaltje van techniek zijn, maar zoals Arjan ook al zei….wel een hoop leidingen en kabels.
Ik hoor je monteur straks al vloeken als ie er aan moet sleutelen….wat ongetwijfeld een keer gaat gebeuren.
ik vind het er alleen al storings gevoelig uitzien
maar goed waarschijnlijk kan je met de computer hele hoop dingen uitlezen, waardoor je dingen die men is vergeten aan te sluiten al direct opsporen
Storingsgevoelig?
Hallo, heb je wel eens bij een Toyota gekeken?
Totaal aantal Berichten: 27926
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
M&M schreef:Haal bij je eigen motor alle verfraaiings delen ( plastic opsmuk ) maar eens weg , ziet er meestal ook niet uit hoor
ik heb een “kale” 1.4i dat valt echt reuze mee
bij de Xsara 1.6 16V met climaat control valt het ook nog te overzien
bij Xsara HDI is het veel erger
René van Maren schreef:Storingsgevoelig?
Hallo, heb je wel eens bij een Toyota gekeken?
gelukkig niet
Totaal aantal Berichten: 27926
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
M&M schreef:René van Maren schreef:
Hallo, heb je wel eens bij een Toyota gekeken?
Die zien er betrouwbaar uit hoor :neenee
-> Klik
zelfs de hond kijkt twijfelachtig
Nog meer slangen…
.... Daar lusten de honden geen brood van…..
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX