14 van de 15
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 Volgende > 
   
Poekoeks XM Turbo CT VSX Exclusive: verkocht
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 20 januari 2010 11:43 AM
  [ # 196 ]

Kan best zo zijn dat er een ballast kapot is, de set zit gewoon met stekkers vast.
Bij het monteren er van, was ik niet echt overtuigd van de kabels die er aan zitten…..Het werkte toen in ieder geval.

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 23 januari 2010 10:23 PM
  [ # 197 ]

Nou ik heb het zwikkie er maar uitgetrokken. Nergens bleek voor mij uit waarom het stuk zou zijn, het zag er niet anders uit dan er voor. Heb nu weer gewoon H1 lampen geplaatst en eigenlijk bevalt dat prima. Er is wat meer contrast met de witte strepen op de weg waardoor ik niet per sé minder zie. Wel ga ik een setje Osram Night Breaker lampen bestellen, schijnt een flinke bak licht te geven Smile

Ergens vind ik het ook wel fijn dat er uit is, het ziet er nu allemaal wel wat netter uit daar in dat stuk van de motorruimte Smile

Profiel  
 
Lampie
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 645
Geregistreerd: 19-08-2006

Gepost: 26 januari 2010 01:54 AM
  [ # 198 ]

Eigenlijk klinkt het alsof de lampen te weinig spanning kregen ... Xenonlampen zijn gevoelig voor te weinig spanning, als ze iets te weinig krijgen knipperen ze wel maar slaan niet aan. Had dus toch zomaar dat relais kunnen zijn. Of een of ander massaprobleem oid.

Ben bang dat de Night breakers flink tegen gaan vallen tov xenon, maar ieder z’n ding. Mijn probleem was dat ik op donkere N-wegen de weg moeilijk kon zien indien er een rits tegenliggers me tegemoed reed ... en nog wat vakantie-ellende ... toen had ik besloten dat er zoveel mogelijk licht uit de voorkant van de auto moest komen.

Groetjes Erik!

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3247
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 26 januari 2010 09:00 AM
  [ # 199 ]

Ik ben het wel met Erik eens. Toen ik zaterdagavond in de problemen kwam doordat de accu niet meer geladen werd, knipperde de xenons ook. En floepte toen uit.
Ik zou voor alle zekerheid maar ‘ns je (accu)spanning controleren, die moet met draaiende motor iets van 13,8V zijn.

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
CitroMarty
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 855
Geregistreerd: 07-07-2007

- BX 19 GTI
Gepost: 27 januari 2010 11:00 AM
  [ # 200 ]
Poekoek schreef:

Nou ik heb het zwikkie er maar uitgetrokken. Nergens bleek voor mij uit waarom het stuk zou zijn, het zag er niet anders uit dan er voor. Heb nu weer gewoon H1 lampen geplaatst en eigenlijk bevalt dat prima.

Precies!
Zo ging het bij ons ook.
Was het Xenon gedoe ook op de gewone aansluiting aangesloten?
Wij konden eigenlijk best gemakkelijk de hele zwik eraf halen en
de H1 lampen erin zetten.
Ik vond de Xenon lichten ook zeker wel wat hebben maar daar hebben we
(nouja mn vader) genoeg van. Bij de C5 hadden we er ook al last van,
even 2 lampjes voor de C5 besteld was ook een leuke rekening Rolling Eyes

Mijn Fotosessie’s
_____________________________________

Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91

Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 27 januari 2010 12:17 PM
  [ # 201 ]

Gelukkig was het makkelijk aangesloten op originele aansluiting. Het was even wat kabeltjes loskoppelen en daarmee was het eigenlijk gepiept.

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 21 februari 2010 08:00 PM
  [ # 202 ]

Zou de nieuwe eigenaar zich hier nog melden….?

Hij is in ieder geval niet meer van mij!

Profiel  
 
oops
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 158
Geregistreerd: 05-04-2009

- C5 Tourer V6 HDI Exclusive
Gepost: 21 februari 2010 09:25 PM
  [ # 203 ]

Dat heb je snel voor elkaar!

Wat wordt de opvolger? Weer een BX?

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 21 februari 2010 10:28 PM
  [ # 204 ]

Ja dat ging inderdaad snel haha.

Het is dit keer (even) geen Citroën geworden, wilde wat kleiner en toch leuks en ik vind dat Citroën wat dat betreft maar weinig te bieden heeft wat ik kan betalen. Er staat nu een Peugeot 106 Rallye voor de deur en daar vermaak mij nu al 2 dagen opperbest mee Smile

Profiel  
 
veebee
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 10-01-2010

Gepost: 21 februari 2010 10:57 PM
  [ # 205 ]

106 rally is een leuke auto, doet ook iets minder pijn in de portemonnee.
Ik denk wel dat je de veerbolletjes gaat missen.

In ieder geval, gefeliciteerd

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 21 februari 2010 11:05 PM
  [ # 206 ]

Zullen we er een slotje op zetten dan maar?

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 22 februari 2010 01:00 AM
  [ # 207 ]
veebee schreef:

106 rally is een leuke auto, doet ook iets minder pijn in de portemonnee.
Ik denk wel dat je de veerbolletjes gaat missen.

In ieder geval, gefeliciteerd

Dat was ook een beetje de bedoeling. De XM was wel te betalen hoor, maar ik ben 22, woon alleen en als je het dan even normaal bekijkt is een XM gewoon totaal overbodig. Op deze manier denk ik toch plezier te blijven houden met autorijden maar dan een stuk goedkoper.

Veerbollen is het lekkerst natuurlijk, maar het valt me nog niets tegen!

@ waterman: ik laat het aan jullie. De nieuwe eigenaar is een forummer, misschien dat hij dit topic over neemt?

Profiel  
 
CitroMarty
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 855
Geregistreerd: 07-07-2007

- BX 19 GTI
Gepost: 23 februari 2010 10:29 AM
  [ # 208 ]

Jammer jah, van jou XM.
Maar een Rallye is ook erg leuk!!

Something like this:

Mijn Fotosessie’s
_____________________________________

Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91

Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 23 februari 2010 11:07 AM
  [ # 209 ]

Zo gaat ie worden!

Profiel  
 
CitroMarty
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 855
Geregistreerd: 07-07-2007

- BX 19 GTI
Gepost: 23 februari 2010 11:08 AM
  [ # 210 ]

Ook leuk!!
Zal er maar over ophouden, tis tenslotte een Citroën forum Laughing

Mijn Fotosessie’s
_____________________________________

Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91

Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94

Profiel  
 
 
14 van de 15
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook