achterpanelen C2
mart
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 52

Gepost: 27 oktober 2004 12:38 AM

heren,
wie van jullie heeft er ervaring met het verwijderen van de achterpanelen van een C2. Ik wil de boxen vervangen voor een zwaarder type, heb de voorportieren gedaan (pioneer 3 weg) en het geluid is nog beter geworden Very Happy .
Dus vandaar dat ik ze achter ook wil vervangen.

Ik hoor het wel,

groeten,
mart

C4 Grand Picasso 2.0 16V Ligne Business

Profiel  

2cv/c2
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 29 oktober 2004 02:50 AM
  [ # 1 ]

Hallo , heb net nieuwe C2 ,maar wilde het ook zelf doen.
Toen ik dat wilde proberen zei de montuer tegen mij dat de stoelen en de zij beplating eruit moest ongeveer 2 uur werk had hij het over dus ik heb het maar laten doen.

Weet niet wat voor boxen je er in zet maar het is en wereld van verschil hoor.

rob

2cv of C2 ik vind ze allebei leuk

Profiel  

mart
< 100 berichten
Rank

Gepost: 29 oktober 2004 12:48 PM
  [ # 2 ]

Ik vond dat het geluid al vrij goed was, echter dan gaat het bij mij weer kriebelen om het nog beter te maken. In de voordeuren heb ik nu 3 weg pioneers zitten. Heb nu nog beter geluid. Ik moest wel de nodige isolatie aanbrengen om het resoneren van de deur tegen te gaan, is goed gelukt.
Nu wilde ik achter ook 3 weg pioneers aanbrengen en heb het achterpaneel al gedeeltelijk losgehad, maar het is een drama met al die plastic doppies en haken waarmee dat paneel gemonteerd zit.
Ik ga nog zeker een poging wagen om het voor mekaar te krijgen.

Mart Smile

Profiel  

mart
< 100 berichten
Rank

Gepost: 08 november 2004 11:45 PM
  [ # 3 ]

Heb eindelijk mijn boxen van het merk luckyduck vervangen voor een paar pioneers, en het is zeker de moeite waard om het te doen, mits je tevreden bent met je huidige geluid.
Echter voor het verwijderen van die achterpanelen hoef je echt de stoelen niet te verwijderen. Het paneel zit vast met van die witte pluggen, je moet wel een paar nieuwe halen bij de dealer maar dat kost nog geen euro. Gewoon heel voorzichtig trekken aan het paneel en hij komt los, het enige waar je last van hebt is de veiligheidsriem, maar door deze uit te trekken kan je het paneel helemaal wegtrekken. Nieuwe pluggen/klippies erop en de nieuwe boxen monteren (popnagels uitboren)  en het paneel erop. Ik ben nog geen uur bezig geweest.

groeten,
mart

Profiel  

Darth_Stijn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 10 december 2004 02:45 AM
  [ # 4 ]

Ik ben nog ietsie verder gegaan Surprisedops:

May The Force Be With Me
And All My Friends
PLAY MORE
http://WWW.DARTHSTIJN.BE
http://www.darthstijn.be/banner.gif

Profiel  

mart
< 100 berichten
Rank

Gepost: 10 december 2004 06:06 PM
  [ # 5 ]

Als het geluid hetzelfde is als dat je systeem eruit ziet zal het heel goed klinken !!!
Ik wil echter niet zo ver gaan, dan kan ik sixpack’s gaan kopen ipv kratten bier.

groeten,
mart

Profiel  

hessel
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 143

Gepost: 27 december 2004 10:36 PM
  [ # 6 ]

Geeft die nieuwe achterspeakers echt een veel beter geluid?
Ik heb namelijk een van de originele achterspeakers kapot en de dealer gaat deze toch loshalen, dan kunnen ze misschien er beter gelijk een goeie speaker inzetten…. toch??
Maar die speaker nu zit binnen de garantie, misschien op een akkoord gooien met de dealer…. het zijn namelijk super relaxte gasten hier bij Dijkstra in Emmeloord dus gaat hoop ik wel lukken.
Enige suggesties voor merk/1, 2 of 3 weg/ watt…..

C YA

Hessel Roskam

Profiel  

hessel
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 143

Gepost: 29 december 2004 02:34 PM
  [ # 7 ]

De auto is zojuist bij de dealer geweest en de linker achter speaker was opgeblazen doordat de radio een spanning afgaf van 10 volt in plaats van 5 volt. Maar de dealer heeft er betere pioneer speakers in gezet. Dus deze jongen rijd nu radioloos rond de komende 2 weken.
Maar ook deze keer heeft mijn dealer me weer super geholpen.

C YA

Hessel Roskam

Profiel  

C2DRIVER
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

Gepost: 28 januari 2010 09:30 PM
  [ # 8 ]
mart schreef:

heren,
wie van jullie heeft er ervaring met het verwijderen van de achterpanelen van een C2. Ik wil de boxen vervangen voor een zwaarder type, heb de voorportieren gedaan (pioneer 3 weg) en het geluid is nog beter geworden Very Happy .
Dus vandaar dat ik ze achter ook wil vervangen.

Ik hoor het wel,

groeten,
mart

heb je de voorste boxen nog?
zijn het orginele? welk merk? En hoeveel watt?
en wil je ze niet verkopen?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook