Omdat nog niemand de handschoen heeft opgepakt, zal ik de knuppel dan bij deze maar in het hoenderhok gooien!
Ik ga voor 1 maand, omdat het verbruik en het karakter van de Sax Bram weliswaar bevallen, maar ik denk dat de binnenruimte en de stoelen hem gaan opbreken
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
renz mag de saxo en bram de 110pk hdi
sorry renz
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik denk dat bram en deze saxo samen oud gaan worden….
Ik ga voor optie-1
Ik zit renz al lekker te maken met verhalen over de Saxo-Cup….brede velgen eronder en zo…...kortom, lekker sportief karretje dus.
En die Xantia HDI is natuurlijk gewoon een Ouwe-lullen bak met dat zwart leer en zo…...dus ik voorspel hier in huize v.T nog heftige discussie’s :schater
en wie gaat die discussies winnen?
Tom Duckpower schreef:en wie gaat die discussies winnen?
Nouja, bram zal wel weer een veer laten in het handelen in diesels…..
Ik ben maar voor de maand gegaan. Ik denk dat dat leer van de Xant niks voor Bram is, daar glij je toch maar vanaf
En ik weet zeker dat Bram de eerste 5 keer met veel plezier zal tanken met zijn Saxje dus, dan zijn we toch wel een kleine maand verder?
Ik weet niet of en zoja wanneer Renz weer wordt uitgezonden op een missie in een ver land. Maar ALS dat gebeurd gaat Bram er met de HDi vandoor Optie 1 dus… :fijnsturen :schater
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Ik denk dat ie het toch zeker wel een maand uithoudt, al was het alleen maar om ons te pesten.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Ik denk dat hij hem een maandje heeft. Renz zal niet vatbaar zijn voor een ruil (en gelijk heeft ie). De stoelen, binnenruimte en het gebrek aan HP-comfort gaan hem opbreken uiteindelijk….. en na een maandje is de lol er vanaf en ruikt ie niet meer bijna nieuw. Heeft ie de Xant ingeruild op de Sax of heeft ie die nog? Dan is er geen probleem en gaat de Sax uiteindelijk weg en is de Xant weer back in bussines!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Ik ga voor die maand, want zoveel tijd zal hij wel nodig hebben om weer iets anders te vinden ....
Rittensport is een prachtige hobby.
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
M&M schreef:1 maand dan is het weer tijd voor wat anders
die mensen bij de belastingdienst blijven brieven sturen
volgens mij heb je soms alweer een andere voordat je brief van vorige model binnen krijgt
Nou nou zeg, wat zijn we weer positief
Ik ben wat positiever en ik gok dat Bram nog voor het einde van het jaar weer Citroen met HP vering rijd
Sorry, ik had in de poll ook nog geprobeerd te zetten: Langer? Dat geloof je zelf toch ook niet?
Maar waarschijnlijk iets fout gedaan.
M&M schreef:Ze denken minstens dat Bram een katvanger is
Haha!!!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi