Yep, Bleu Olympe en ik had deze op pag 28 ook al gepost!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
DSuper1970 schreef:Yep, Bleu Olympe en ik had deze op pag 28 ook al gepost!
Staat straks in Vlagtwedde voor het xx-voudige…, nog even geduld
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Met een verse APK en zonder achterstallig onderhoud. En gezien hij nog steeds te koop staat (bijna een maand!), lijkt de doelgroep die dat wil een stukje groter.
Omdat ik een BMW heb, kijk ik ook wel eens op een ander forum… daar wordt deze XM te koop aangeboden:
http://www.bmwportal.nl//citroen-xm-te-koop-t9623.html
Turbo ct automaat vsx, zo te horen erg goed onderhouden en voor 700 euro.
Om die te kunnen bekijken moet je je registreren.
Dan kopieren we de tekst gewoon even
Hey guys,
ik heb nog in de aanbieding een citroën XM.
De auto is groen en uit 1995 ofzoiets.
Ik heb er niet zo heel veel info over, maar als er iemand interesse heeft kan ik overal achter komen.
De auto moet ongeveer 750 euro opbrengen. Er staan nog niet heel veel km’s op. Ik meen tussen 100 en 125K.
Hij staat nu bij de garage, omdat de berijder overleden is. (85 jaar)
De auto is in perfecte staat van onderhoud en heeft eigenlijk altijd binnen gestaan. (mooi verhaal he )
De beste man kwam bij elk piepje of kraakje bij de garage en de auto rijdt dan ook heerlijk.
Mocht je nog meer willen weten hoor ik het graag. Dan zal ik dat eens opvragen.
Ideaal wagentje om een jaartje of twee met weinig kosten mee te rijden
de vrouw van de beste man heeft geen rijbewijs meer en er staat nog een clio voor de deur die nog geen 5000 km gereden heeft in de afgelopen 3 jaar.
Die wordt bewaard voor als er nog een x gereden moet worden ergens heen, dat er geen gezeur is over een auto.
Kortom die staat gewoon ouder te worden in de garage.
Vandaar deze actie. We zitten met de garage gewoon in ruimtegebrek en dat ding moet gewoon weg. Misschien voor iemand anders die een sloopregeling wil gebruiken?? en dus een klein beetje kan verdienen.
Citroën XM turbo vtsx automaat.
gewicht 1440 kg.
cilinders: 4 108 kw.
bwjr. 30-6-1994
kenteken: jd-sp-69
K.stand 234.000 (daar vergiste ik me in, helaas)
technisch voor zover bekend in topstaat.
Hij staat nu bij onze garage (neef) en rijden kan ook, groene platen zijn er. Op de brug mag er uiteraard naar gekeken worden.
In onderhoud geweest vanaf 2003 bij onze garage, dus alles is nagenoeg bekend.
De garage is in heemstede, dus niet te ver weg om even te kijken.
De auto staat voor de deur, dus ‘s avonds kan je ook even langs rijden als dat beter uit komt.
Het is echt een nette auto, alleen hij is ui 94, dus er ziten wel wat krasjes en pakeerschades op, maar geen grote deuken of extreme roest enzo. Mede doordat de auto de laatste jaren binnen heeft gestaan.
Garantie tsjaa das op zo’n karretje niet te geven helaas.
Maar de auto is echt top onderhouden, echt niet op bezuinigd. De man had nogal een beetje te veel geld . Hij wilde nooit een nieuwe kopen omdat deze zo lekker rijdt.
Onbegrijpelijk, maar jah zo gaat het met rijke mensen.
Hallo Harm,
Is het een benzinemotor? Ik ben op zoek naar een andere auto. Een XM staat op het verlanglijstje.
Ik ben as dinsdag voor m´n werk in de buurt, dan kan ik evt in de namiddag langskomen.
Groet Laurens
Het is een turbo CT automaat. Dus niet mijn auto, maar van een familielid van iemand op het e46forum. Ik ken ‘m niet eens verder, als je wil kan ik wel eens zijn mailadres vragen?
Ja Harm, vraag hem dat maar eens. Wat is trouwens het e46 Forum?
groet Laurens
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Ik heb je PM gestuurd
Enne… de e46 is de enige écht mooie BMW 3-serie die er ooit is geweest. Behalve de 5- en 7-serie van die periode vind ik eigenlijk geen enkele BMW echt de moeite waard.
hhe, die Xm op de beamer site is de broer van 16v
JD-SP- 69 & JD-SP-74
He , da `s grappig ; ik heb JD-SP-68
XM TCT Ambiance`94
Totaal aantal Berichten: 11
- XM 3.0 ltr - V6 - 24V - 204 PK - Handgeschakeld,
gompy58 schreef:ik zie je probleem ff niet.
Ik geef toch aan dat de wagen destijds prima is onderhouden ? Dat ik de lak minder mooi vind als je er goe dnaar zit te kijken is mijn goed recht, daar lijkt mij weinig ruimte voor discussie. De wielen is ook een smaakgeval. Wat er nu onder zijn C5 zit vind ik een stuk mooier.( mag ik dat wel zeggen ?? )
En wat het spuitwerk betreft, wat is er negatief aan om aan te geven dat iemand indien dat nodig is ook gelijk het spuitwerk laat doen ? Het is toch zo? hij heeft een mooi adres daarvoor…
Daarnaast, die wagen is niet meer in zijn bezit, dus er is geen hond die kan aangeven of er wat met die wagen is gebeurt. Ik zeg niet dta het niet zo is, ik zeg niet dat het wel zo is. Sterker, ik laat merken dat die wagen destijds iig goed is onderhouden…
Slecht geslapen ofzo ?
Plaats hier nog maar een paar foto’s van de XM, waar jullie over discussiëren. Hij is nu van mij, zoals jullie wellicht weten.
Groeten,
Benny
PS: Bij de Citroën dealer staat “de dame” op 17 inch velgen en op de andere foto’s staat “de dame” op 18 inch velgen, wat ik persoonlijk veel mooier vind.