Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
anders is dat bedrijf zelf ff creatief ipv ontwerpen te jatten. Hier kan ik zo slecht over he. Als je een autobedrijf wilt opstarten, zorg dan ook dat je mooie auto’s kan maken en een meerwaarde hebt ten opzichte van de huidige markt. Dit is gewoon lelijk. Die ene neus is gewoon 100% audi! En dan zit er zo’n lelijke auto achter die neus!
Mijn conclusie: ALT + F4, Opslaan? Nee!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Als ze nu eens een mooie HP-geveerde wagen op de makt zetten voor weinig, dan vind ik dat op zich geen slecht idee!
Het lijkt mij een prima idee om naast mijn 2CV en GS een wagen (voor dagelijks gebruik) te hebben met Citroën comfort, zonder dat ik er ook maar een beetje emotionele waarde aan hecht
Maar dit, tja, wat zal ik er van zeggen… Nee, laat ze Nederland maar vergeten bij de distributie.
erwt schreef:anders is dat bedrijf zelf ff creatief ipv ontwerpen te jatten. Hier kan ik zo slecht over he. Als je een autobedrijf wilt opstarten, zorg dan ook dat je mooie auto’s kan maken en een meerwaarde hebt ten opzichte van de huidige markt. Dit is gewoon lelijk. Die ene neus is gewoon 100% audi! En dan zit er zo’n lelijke auto achter die neus!
Mijn conclusie: ALT + F4, Opslaan? Nee!
Helemaal mee eens erwt. Dit voegt niets toe. Behalve dan dat je in China wat ZX achtige wagens ziet rondrijden. Opzouten met die rommel. Deawoo was al erg genoeg…
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Totaal aantal Berichten: 586
Geregistreerd: 24-06-2005
- ID/DS DSuper
- 2CV 6 Club
- C4 (2004-heden) Ë C4
Moet veiliger zijn. De ANWB had in de afgelopen 30 nooit zo’n onveilige kooi als die van de Landwind gezien (dus ook eenden, fiatjes 126 en dergelijke ooit getest). Het zal wel Chineese vouwkunst zijn. Origamie tegen de overbevolking of zoiets.
ZX’ en zijn al langer door de Chinezen onder Citroën auspiciën gebouwd als Dong Feng of iets dergelijks, ook met Xsara-achtige neuzen. Dit lijkt op doorverkoop van oude persen aan echte afhaalchinezen. Hebben ze Citroën motoren onder de wokpannen?
Ach, als ze goedkoop te koop zijn is het wel weer een concurrent erbij en dat kan nooit slecht zijn voor de prijzen
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Er is een markt voor spotgoedkope(!) schaamteloze namaak…
En de Chinezen springen er volop in…
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
metro2005 schreef:Ach, als ze goedkoop te koop zijn is het wel weer een concurrent erbij en dat kan nooit slecht zijn voor de prijzen
Dat wil zeggen: Als je gelooft in de vrije markt economie. Tot nu toe heeft dat in NL nog niet tot spectalculaire prijsdalingen geleid,op geen enkel gebied. fftopic I know….
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
TinusTussengas schreef:
Dat wil zeggen: Als je gelooft in de vrije markt economie. Tot nu toe heeft dat in NL nog niet tot spectalculaire prijsdalingen geleid,op geen enkel gebied. fftopic I know….
Tja das weer waar. Aan de andere kant zijn er ook nog genoeg mensen die deawoo’s en die andere plastic troep kopen. Blijkbaar is er een markt voor.
En tja als ze erg goedkoop aangeboden worden dan kan het best een overweging zijn voor een hoop mensen.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
web schreef:Er is een markt voor spotgoedkope(!) schaamteloze namaak…
En de Chinezen springen er volop in…
Die auto’s zijn “ontwikkeld” voor de lokale markt.
China is het nieuwe wilde westen, waar nergens regels voor zijn. Alles wordt van elkaar gekopieerd.
Kijk voor de gein eens op http://www.alibaba.com
honderden fabrieken die allemaal hetzelfde brommertje aanbieden.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
TinusTussengas schreef:Dat wil zeggen: Als je gelooft in de vrije markt economie. Tot nu toe heeft dat in NL nog niet tot spectalculaire prijsdalingen geleid,op geen enkel gebied. fftopic I know….
Door de enorme concurrentie zijn de supermarktprijzen momenteel lager dan in 2001 (!). Dat lijkt me een mooi voorbeeld. Ook bijvoorbeeld de telecommunicatiemarkt staat onder druk.
had hem nog niet eens gezien, nog zo’n variant;
http://www.jmclandwind.nl/index.html
bij 64 km frontaal ben je dood
zie;
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4000&source=ilse
Ijs schreef:had hem nog niet eens gezien, nog zo’n variant;
http://www.jmclandwind.nl/index.html
bij 64 km frontaal ben je dood
zie;
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4000&source=ilse
mwah, dat ben je in een BX ook hoor.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
laat dat ding maar in china blijven :madloser
Beter goed gejat, dan slecht bedacht.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 08-04-2005
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
stoterstangen90 schreef:Ijs schreef:had hem nog niet eens gezien, nog zo’n variant;
http://www.jmclandwind.nl/index.html
bij 64 km frontaal ben je dood
zie;
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4000&source=ilse
mwah, dat ben je in een BX ook hoor.
Uhm, nie helemaal…had een klap van ongeveer 70 km/u met de BX Sport, hij reed 40 ik nèt 30 (afremmend) en geen centje pijn , de Sport wel, maar kon worden opgeknapt. Die Landruft is een groentekist met wielen ...‘t ligt er maar aan wáár en hóe je geraakt wordt blijkbaar
See, buy, fly C5 V6