http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=14513
Heerlijk verhaal. Een Amerikaan huurt in Hongarije een auto en gaat er vanuit dat het een automaat is. Na 220 kilometer laat de Citroën C4 weten dat de berijder toch een keer had moeten doorschakelen naar de 2e versnelling…
En vervolgens wordt eraan getwijfeld.
Ik heb een keer een corsa in de fik zien gaan doordat de eigenaar met zijn voet op het gas in slaap was gevallen (en ja, in zijn vrij)
Had het net gelezen.. vrouwen!
Oke hoe dom ben je, de hele tijd in de 1 rijden..
Ijs schreef:Oke hoe dom ben je, de hele tijd in de 1 rijden..
Net zo dom als een amerikaan dus
Echt zonde van die mooie auto
HAHAHAHA
Quote:
Hoax!!— July 27, 2005
Stupid Hungarians Fooled by Chain Email about Stupid American
A chain email that has crisscrossed Hungary this week has left some of its recipients feeling inappropriately judgmental, if not downright dumbass. According to the email, which came accompanied by four photos like the one to the left, an American tourist ruined a rental car after driving it 200 kilometers in first gear, having not realized that the car wasn’t equipped with an automatic transmission.
The email went on to say that the barom (‘idiot’ American rented a Citroën from Sixt Rent-a-Car, and drove it from Budapest to Pécs at 80 kilometers an hour in first, making an “ear-hurting” noise and burning the engine to cinders. however, the whole thing was just another piece of internet lore, though according to Index.hu, a very successful one. Sixt manager Gábor Dévai spent Monday trying to clear up the misunderstanding. “Tons of people called, someone called from the German [company] Siemens, all asking what happened, even my old friends emerged, who had received the letter.”
In reality, the driver of the car, which was indeed rented from Sixt, had been using the car for several days when it suddenly burst into flames, and firefighters had to be called to put it out. The cause of the fire is being investigated. Dévai thinks the letter must have been written by an employee of Wallis Rt’s Citroen repair service, where the car was taken from Sixt. Meanwhile, the driver in question was actually a Hungarian, and one smart enough to have scored himself an American passport.
Broodje aap dus !!
Eerst een BX 19TZi Break, veel plezier van gehad dus de tweede werd weer zo’n multifunctioneel vervoersmiddel. Nu dan een Picasso die door de buurvrouw gekscherend een cavia wordt genoemd… ‘K mis de hydraulische vering wel een beetje
hoe lomp ben je dan, je hoort die motor dan toch gillen voor je neus
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Tja Amerikanen he… zien dingen voor hun neus gebeuren en nog hebben ze het niet door! Daarom worden Citroëns ook niet in Amerika verkocht… zijn ze helemaal niet waard!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
onzin verhaal.
hoe je nou met die auto wegrijden, als je niet beter weet als een automaat.
je heb altijd nog iets als een koppeling…
waarschijnlijk is dit verhaal door een amerikaan verzonnen, die half het principe van zelf schakelen is uitgelegd
en volgens mij zit er in nieuwe auto’s wel een beveiliging dat motor niet gaat fikken.
nog een punt: dik 200 km in ze 1?
no way, dan gaat de auto max 60 ofzo, dat is dus een paar uur rijden boven de 6000rpm.
dan heb je inmiddels wel is door dat er iets niet klopt.
genoeg punten om het een onzin verhaal te vinden
arjan_verkade schreef:
nog een punt: dik 200 km in ze 1?
no way, dan gaat de auto max 60 ofzo, dat is dus een paar uur rijden boven de 6000rpm.
dan heb je inmiddels wel is door dat er iets niet klopt.genoeg punten om het een onzin verhaal te vinden
Na 200 km rijden in zn 1, nee natuurlijk niet met 200 km/u in zn 1! Wat voor wagen heb je dan? Een Boeing 747?
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
BXsport1986 schreef:arjan_verkade schreef:
nog een punt: dik 200 km in ze 1?
no way, dan gaat de auto max 60 ofzo, dat is dus een paar uur rijden boven de 6000rpm.
dan heb je inmiddels wel is door dat er iets niet klopt.genoeg punten om het een onzin verhaal te vinden
Na 200 km rijden in zn 1, nee natuurlijk niet met 200 km/u in zn 1! Wat voor wagen heb je dan? Een Boeing 747?
dat bedoelde ik ook dik 200km afstand in ze 1, dan ben je dus uren bezig
Hoe dan ook als je iets verder leest, lees je sowieso dat het hele verhaal onzin is dus….
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
de vader van een vriendje van me heeft de motor van z’n ferrari opgeblazen. Hij kwam van een receptie in Nijmegen en moest terug naar bloemendaal, was moe en dacht, laat ik niet doorschakelen vanaf de 3, anders gaat t te hard en daar ben ik te moe voor…..bij Utrecht was het afgelopen
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
sorry dat ik nu in een vreselijke bulder lach ga uitbarsten!!!! Sorry hoor,maar dan had die man in plaats van een Ferrari een Caddilac moeten kopen ofzo. Eigen schuld!
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
hoe hard moet je in een ferrari ook wel niet in zijn 3 gaan om dan de motor op te blazen
zo’n ding gaat in ze 1 al dik 100 ofzo