Tom Duckpower schreef:McDean blijkbaar niet…
ikke wel…:P
Respect
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 480
- Xantia Turbo Diesel Break
Zou het niet eerder zo zijn dat Citrofielen meer in Citroëns geintereseerd
zijn dan in andere dingen.Nu kan ik me als Citofiel wel voorstellen als je
die hoogstaande techniek ziet er toch wat begint te kriebelen en je het
liefst met alles wat er staat zou willen proefrijden
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Caroline81 schreef:Jep, zaterdag it is
Heb je nog nooit een visa van dichtbij gezien dan
tja it’s been a while dat ik er in heb gezeten.
m’n pa heeft vroeger visa’s gehad , laatste toen ik 5 was ofzo.
Maar ik kan het me nog wel herrineren.
Was een zilvergrijze met zonwering op de achterruit.
maar gewoon uit intresse vind altijd wel leuk als een meid houd van auto’s
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Tom Duckpower schreef:McDean blijkbaar niet…
ikke wel…:P
With all do respect.
I LOVE my car , but i can’t live without sex
[Zeikmode by M&M] : al = met dubbel l & bud = met een t ;- ) [/zeikmode]
oeps ops:
McDean schreef:Caroline81 schreef:Jep, zaterdag it is
Heb je nog nooit een visa van dichtbij gezien dantja its bin a while dat ik er in heb gezeten.
me pa heeft vroeger visa`s gehad laatste toen ik 5 was ofzo.
Maar kan het me nog wel iets herrineren.was een zilvergrijze met zonwering op de achterruit.
maar gewoon uit intresse vind altijd wel leuk als een meid houd van auto`s
Nou das dan toch niet zo lang geleden? Maar je hebt gelijk, erg leuk als vrouwen interesse hebben in auto’s! Vaak weten ze er dan ook gelijk heel veel van en kun je op dat onderwerp de discussie ook al niet meer winnen
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Totaal aantal Berichten: 27934
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
BXsport1986 schreef:McDean schreef:Caroline81 schreef:Jep, zaterdag it is
Heb je nog nooit een visa van dichtbij gezien dantja its bin a while dat ik er in heb gezeten.
Maar kan het me nog wel iets herrineren.was een zilvergrijze met zonwering op de achterruit.
maar gewoon uit intresse vind altijd wel leuk als een meid houd van auto`sNou das dan toch niet zo lang geleden? Maar je hebt gelijk, erg leuk als vrouwen interesse hebben in auto’s! Vaak weten ze er dan ook gelijk heel veel van en kun je op dat onderwerp de discussie ook al niet meer winnen
zegt dat wat over jou of over die meiden/vrouwen?
arjan_verkade schreef:BXsport1986 schreef:McDean schreef:Caroline81 schreef:Jep, zaterdag it is
maar gewoon uit intresse vind altijd wel leuk als een meid houd van auto`sNou das dan toch niet zo lang geleden? Maar je hebt gelijk, erg leuk als vrouwen interesse hebben in auto’s! Vaak weten ze er dan ook gelijk heel veel van en kun je op dat onderwerp de discussie ook al niet meer winnen
zegt dat wat over jou of over die meiden/vrouwen?
Waarschijnlijk beide
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hehehe
mogelijk wel
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Ik heb het draadje niet helemaal gevolgd, (want ik krijg om de een of andere reden geen mail, ook al heb ik een abonnement op dit topic…zeur zeur zeur) maar…. zijn er ook vertrekpunten zodat er met een groepje heen gereden kan worden? (ook al is het niet ver vanuit Den Haag)
Ik ga vanuit zevenhuizen op zaterdag, lijkt mij ook wel leuk om gezamelijk te rijden!
Xsara_Coupe
Vanuit Utrecht wordt er al gezamelijk gereden…. Zevenhuizen komen we langs (via de A20 dan wel). Ik zou zeggen dat je daar aan kan haken! Spreken we ongeveer af hoe laat we Utrecht verlaten en hoe laat we op de A20 zitten, wacht jij bij de het tankstation totdat je de colonne voorbij ziet komen… of je geeft je telefoonnummer aan mij en bel ik wanneer we in de buurt zijn!
Nog mensen die zaterdag vanuit Nijmegen of omgeving vertrekken? Kunnen we in convooi via Utrecht naar R’dam rijden.
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
- BX Sport MK2
- AX GT chic
TinusTussengas schreef:Nog mensen die zaterdag vanuit Nijmegen of omgeving vertrekken? Kunnen we in convooi via Utrecht naar R’dam rijden.
Denk dat ik via Arnhem rijd
maar laat meer weten over waar hoelaat in utrecht?
nou dan trap ik maar af wat denken jullie van 10 uur nu nog alleen een plaats vinden
Wat dacht je van het tankstation net na De Meern? Voor de mensen die ‘langs’ Utrecht komen niets om en dan rijden wij samen daar wel heen. Misschien zijn er nog mensen die vanuit Amersfoort komen of ook vanuit Arnhem (Roy, IJs, WYD)? Die kunnen ook daar heen rijden! Zijn we daar om 10 uur (even verzamelen) en dan in convooi naar tankstation na afslag Nieuwerkerk/ Zevenhuizen om daar mensen uit Zevenhuizen (Xsara Coupe) en Gouda (Caroline81?) aan te laten sluiten. Zijn we dan om 10:30 (als we geen pech krijgen ). Idee? Laat wel even weten als je aan wilt sluiten…. weten we op wie we wachten!