Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Een uniek project lijkt mij.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
heheh blok van nissan 300Zx turbo
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Zo, die heeft er verstand van als hij dit allemaal werkend krijgt ! 10 punten !
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Supergaaf!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Lelijke Eend schreef:Zo, die heeft er verstand van als hij dit allemaal werkend krijgt ! 10 punten !
Lezen : Hij heeft er in de huidige staat al 25.000 mijlen mee gereden. Dus de meeste kinderziektes zijn er uit schrijft tie. Maar hij heeft er wel verstand van. Al is een LandRover (zeker deze) ERG lelijk
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
robbiedee schreef:Lelijke Eend schreef:Zo, die heeft er verstand van als hij dit allemaal werkend krijgt ! 10 punten !
Lezen : Hij heeft er in de huidige staat al 25.000 mijlen mee gereden. Dus de meeste kinderziektes zijn er uit schrijft tie. Maar hij heeft er wel verstand van. Al is een LandRover (zeker deze) ERG lelijk
Dit is een oer-Laro, daar mogen andere terreinautootjes en zielige SUV’tjes die niet vies mogen worden alleen maar bij in de schaduw staan en een hele diepe buiging maken. Lelijk??? Ga je mond spoelen, rekel!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Prachtproject.
Een hobby chassis bouwen met een landroverkoets erop, zou ik zeggen.
Overigens zijn er wel meer aardige terreinwagens. De Nekaf legerjeepjes blijven ook gaan en bijv. een Suzuki LJ80 is ook ontzettend taai.
renz schreef:Daar moet ik je helemaal gelijk in geven! De LaRo is een prachtwagen, de enige echte 4x4 die er rondrijdt!!!! hij begint waar de andere stoppen
Dat 4x4 fanaten hier rondhangen. Ik raad ze allemaal een Landwind aan. Bij 60 km wel oppassen voor betonbakken op 12 uur. Anders doet het zeer. :photo
Kijk maar van binnen. Of vanaf de zijkant.
:28
4x4 aandrijving is anders best leuk hoor. Er zijn ene handjevol BX-en mee uitgevoerd en voor de Eend kan je een ‘setje’ kopen waarmee je het spul om kan bouwen tot 4x4.
Schijt aan originaliteit.
robbiedee schreef:renz schreef:Daar moet ik je helemaal gelijk in geven! De LaRo is een prachtwagen, de enige echte 4x4 die er rondrijdt!!!! hij begint waar de andere stoppen
Dat 4x4 fanaten hier rondhangen. Ik raad ze allemaal een Landwind aan. Bij 60 km wel oppassen voor betonbakken op 12 uur. Anders doet het zeer. :photo
Kijk maar van binnen. Of vanaf de zijkant.
:28
slik..
Dun metaal om te besparen?
Ik weet 1 ding, moest ik zo’n auto bezettin ik zou er geen meter meer mee rijden, schandalig dat zoiet verkocht wordt. Ik wil niet weten wat er gebeurt als je dat tegen 120 doet…
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
Yannick schreef:Dun metaal om te besparen?
Ik weet 1 ding, moest ik zo’n auto bezettin ik zou er geen meter meer mee rijden, schandalig dat zoiet verkocht wordt. Ik wil niet weten wat er gebeurt als je dat tegen 120 doet…
Voer die test ter relativering eens uit met een Dyane…...............................
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:Yannick schreef:Dun metaal om te besparen?
Ik weet 1 ding, moest ik zo’n auto bezettin ik zou er geen meter meer mee rijden, schandalig dat zoiet verkocht wordt. Ik wil niet weten wat er gebeurt als je dat tegen 120 doet…
Voer die test ter relativering eens uit met een Dyane…...............................
Krijg je in ieder geval geen plofzak in je gezicht die het zicht op het inkomende stuur beneemt!
Alsof de Xantia het zo geweldig doet in een crashtest:
En daar rij ik toch ook gewoon in.
GEwoon niet tegen loslopende betonpaaltjes aanrijden
Je moet ook maar bedenken dat een andere auto meer meegeeft dan een betonnen muur.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
die bollen aan de voorkant is wel gaaf :lhm
metro2005 schreef:Alsof de Xantia het zo geweldig doet in een crashtest:
En daar rij ik toch ook gewoon in.
GEwoon niet tegen loslopende betonpaaltjes aanrijden
Je moet ook maar bedenken dat een andere auto meer meegeeft dan een betonnen muur.
inderdaad, het is ophef om niets.
Ik heb sterk de indruk dat er marktprotectionisme achter zit. Laten we die chinezen de grond in trappen, meteen in het begin, dan kunnen we de chinese auto nog tegenhouden. Vooral als het grote publiek denkt dat het vullis is.
De ADAC is al eerder in opspraak geweest, met die kantelende dacia.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.