Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
uh tjah das ook wel logisch en
de eerste scheurtjes zijn er al
had ik toch even wapening er in moeten leggen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Sonde van je tijd en geld. Gezien de kosten dacht ik dat je het wel goed gedaan had.
De kier tussen de bumperlip en de bumper zou misschien nog net gaan, mits de kier niet te groot is, maar de strips gaat gewoon niet.
Haal anders polyestermatjes en hars. Vul hier de strook van de bumperstrip mee op en maak het dan mooi glad met plamuur. Afschuren met korrel 400 ofzo. Daarna in 3 lagen in kleur spuiten en met blanke lak afwerken
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik zie wel hoelang zich dit houd
kan altijd nog
kier tussen lip is voornamelijk kit afgewerkt met plamuur
Dan geef ik ook dat een niet al te hoge duurzaamheid
Kit is niet een ideaal product om te gaan bewerken, aangezien het niet goed vast/hard wordt.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
zeg maar nix meer
ag tis wel leuk zolang het duurt en heb mooi kunnen oefenen
en het ziet er wel leuk uit
er zijn meerdere manieren om het goed voor elkaar te krijgen, maar iig niet met plamuur nee
polysther zou kunnen, maar geeft ook niet echt mee als het moet.
ik zou de strips wegwerken dmv smalle strips plastic in de gleuf te “lassen”. wel zorgen dat je onder de strips iets hebt om op te vullen, bv Polyurythaan kit, oftewel vulcaniseer kit. dat word ook niet hard, en is een extra om de strips goed vast te houden. als je dat gedaan hebt kan je met kunststof plamuur de boel vlak plamuren, strak schuren en in de grondlak zetten.
de bumperlip kan je het beste wel eerst monteren met gaas en dan polyesther. boor een paar 3 mm gaatjes door de bumper zodat de polyesther door de bumper heen kan lopen zodat het goed vasthoud. schuur wel de bumper eerst glad en ruw deze goed op met korrel 80. dan goed ontvetten en gaasjes aanbrengen.
daar overheen de polyesther hars smeren en matjes. als dat allemaal goed droog is zo glad mogelijk schuren en wederom met kunststof plamuur vullen en strak schuren.
als je het zo doet heb je de meeste kans van slagen
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
ja, er zijn zoveel manieren om dit op te lossen. ik loop ook al even over na te denken wat de beste manier is. zou even moeten navragen of er een pasteuze epoxy is die niet knetterhard wordt (ik denk zo uit mijn hoofd te weten van wel). daarmee zou het misschien snel en goed kunnen (bij wijze van spreken met de bumpers nog aan de auto). maar… ik blijf erbij dat het er erg mooi uitziet, dat ik er over nadenk of ik mijn bumpers ook niet zo wil doen!
en ,misschien blijft het nog langer goed dan de zwartkijkers denken. het ligt er een beetje aan wat voor een plamuur gebruikt is.
ziet er goed uit daan!!!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
- BX Sport MK2
- AX GT chic
tanx ik zie wel hoelang zich het houd ops: komt nog wel een foto van hou het niet moet
- BX Sport MK2
- AX GT chic
vandaag gespot en vond het een toch iets minder mooie voorbumper ops:
bijzondere plaats voor de mistlampjes ook, ik zie ze liever maar gewoon op de originele plaats in de bumper
ookwel budget tuning genoemd hahha
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Dan lijkt die van mij zelfs nog mooier