Heb vooraan aan de passagierskant het gene wat er van de vloerbekleding over bleef eens uit gehaald.
resultaat: een hoop roest!!!
Vroeg me af of iemand me weet te vertellen waar het eerste links aangeduide (op foto) gat vandaan komt om dit bij de oorzaak te kunnen oplossen, de rest leek me gewoon te komen doordat de sluitings rubbers bij de deur niet echt meer sluiten.. of ben ik hier mis???
Oef
Om welk type wagen gaat het nu precies??
dankje ben niet echt zo handig met computers
Bij mijn C15, lekte er water via de “ventielatiebak”( heeft een andere naam) tussen de bekleding naar binnen en vond daar ook diezelfde roest.
Als je de ventilator onder je dash uit schroeft zie je een rond gat met opstaande rand naar buiten gaan.Nou daar lekte het onzichtbaar naar beneden. Heb het met kit opgelost…géén lekkage meer!
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)
De ventilatiebak of paravan kan best wel lekken (misschien wel rot zijn), vooral de afloop ervan kan verstop zitten en dan loopt het water via de fan binnen.
Haal de zwarte plaat in de motorruimte maar eens weg (isolatie kun je laten zitten).
centraal zit die rubber afwatering die wel eens wil verstoppen.
Kun je gelijk wat teflonolie of iets dergelijk aan de scharnierpunten van het ruitenwissermechanisme doen.
Het kader van de voorruit kan onderaan ook doorgeroest zijn, even rubber oplichten langs buiten (vooral de hoeken)
Deuren ja kan ook maar….
In elk geval heb je de roest omdat er water is blijven staan.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017