valt wel mee maar als je al heel wat dingen heb gelezen die er nu in staan is dat wel jammer
citroenc2 schreef:heb hem ook gehad viel erg tegen veel oud nieuws deze keer
oh? heb je de tour de france dan ook gezien, of was je in roubaix of in kelso?
papier heeft als nadeel dat het minder snel is dan internet
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
ik heb geen abbo meer op de citroExpert en ik moet zeggen dat ik het ook niet heel erg vind. Ik heb hem altijd in een uurtje uit. Zoveel bijzonders staat er ook weer niet in vind ik! Maar ja.. dat is mijn mening
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
vind ik ook de laaste paar keer dat ze niet op tijd lopen en veel oud nieuws maar is ook een hoop veranderd
Dat oud nieuws is nogal logisch,
we zitten met z’n allen bijna 24uur per dag online,
en op het internet verschijnt voor een stuk hetzelfde nieuws als in de Citroexpert, omdat je met een papieren tijdschrift minder snel kan werken als met een viruteel.
ja dat begrijp ik maar ook een hoop dingen die al in andere bladen zijn vermelt
ik kijk ook veel franse magazines vandaar
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
TinusTussengas schreef:punky schreef:Nederlanders: Altijd wat te zeiken is ie een keer op tijd, is de inhoud weer niet voldoende.
Ja,mooi he?
wat ook wel grappig is , is dat de inhoudsopgave niet altijd overeenkomt met wat er daadwerkelijk in het blad staat..
punky schreef:Nederlanders: Altijd wat te zeiken is ie een keer op tijd, is de inhoud weer niet voldoende.
nou optijd issie niet echt. Blad komt 6x per jaar uit, dus om de 2 maanden. We zitten nu in spetember, nummer 5 had bijna moeten komen. In november en december zou dan nummer 6 komen.
Een daarbij, nummer 1 van dit jaar, was een combinummer met het laatste van vorig jaar.
Dus, het jaar duurt nog 14 weken, er moeten nog 3 nummers verschijnen… Dat wordt lezen geblazen, iedere 4 weken komt er een CE uit. Yihaaa, NOT!
Ik denk, aangezien het tempo van de redactie, dat nummer 6-2005, in 2010 gereed zou moeten zijn…
Heb een maand geleden abbo aangevraagd, intussen zelf maar ff nummertje in de bus gehad. Nu kreeg ik een acceptgiro nog eens…+ gelijk volgend nummer humz…
Tom Duckpower schreef:punky schreef:Nederlanders: Altijd wat te zeiken is ie een keer op tijd, is de inhoud weer niet voldoende.
nou optijd issie niet echt. Blad komt 6x per jaar uit, dus om de 2 maanden. We zitten nu in spetember, nummer 5 had bijna moeten komen. In november en december zou dan nummer 6 komen.
Een daarbij, nummer 1 van dit jaar, was een combinummer met het laatste van vorig jaar.Dus, het jaar duurt nog 14 weken, er moeten nog 3 nummers verschijnen… Dat wordt lezen geblazen, iedere 4 weken komt er een CE uit. Yihaaa, NOT!
Ik denk, aangezien het tempo van de redactie, dat nummer 6-2005, in 2010 gereed zou moeten zijn…
dit is hier al een keertje uitgelegd: door omstandigheden is het abo-jaar verschoven van jan-dec naar mrt-feb. Iedereen krijgt waar-ie voor heeft betaald. Ik begreep dat ze gaan proberen de “achterstand” in te lopen, dus ergens een jaar met 7 nummers…....
Ijs schreef:Heb een maand geleden abbo aangevraagd, intussen zelf maar ff nummertje in de bus gehad. Nu kreeg ik een acceptgiro nog eens…+ gelijk volgend nummer humz…
meld dat even bij .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)......
wie weet…...
Ook bij mij ligt er vanaf vanmorgen al een verse uitgave op de mat. met weer fraaie foto’s en verslagen en nieuwtjes.
BX-16V mk2 orga 4680; voorheen BX TZD-TURBO ‘92 , Berlingo Hdi ‘01, Berlingo Hdi ‘04.
Dennis.
http://img326.imageshack.us/img326/9422/bxgti16vmk21671ud.jpg
http://WWW.STALLING-VERHUUR.NL stallingsruimte voor uw Citroen
Hier in België ligt hij al in de winkel, maar in nog niet in mijn brievenbus…
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
ga ik hem morgen halen, waar gaat ie over?