Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Totaal aantal Berichten: 15702
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik ben ook weer terug.
Het Conservatoire is toch zeker de moeite waard.
In het Conservatoire staan toch leuke dingen die je normaal niet ziet.
Mooi om te zien dat sommige auto’s al veel ouder dan 20 jaar oud zijn en daar nog in nieuwstaat zijn, echt uniek.
Ook erg grappig vond ik om te zien dat er bijna een exacte copy van mijn eigen CX in nieuwstaat stond
De organistatie bedankt voor het mogelijk maken voor deze kans
- CX 25 GTi Turbo 2
De 254 geschoten foto’s staan inmiddels ook online: Album
Vooral fijn aan het conservatorium vond ik dat ik ook daar de bumpers van de BX’en al scheef hangden. Dus moest ik mij niet schuldig voelen dat de mijne niet meer mooi aansluiten op de carrosserie
Voor de rest, man man man, wat moet ik me inhouden om geen SM of DS te kopen nu !! Kijk nu (nooit gedacht dat een rode DS of SM mooi zou zijn maar:)
En ook een nog echt rode BX gezien . Was een verhelderende en fijne middag. Ook leuk om te kijken hoe het Rosalie teken elk jaar verminderde tot het weg was.
En maar eens beginnen naar wat Meetings te gaan zodat ik er volgende keer ook wat volk ken .
Ik vond ook wel dat de uitleg van de Gids van ‘saai en eentonig’ naar ‘interessant’ ging naarmate we verder gingen (lees: nieuwer) en de gids zich (precies) minder aan zijn blaadje hield.
Ik wil iedereen bedanken voor het inspannen voor het bezoek
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ook ik heb genoten van de hele dag. Ondanks wat gezondheidsperikelen was het erg gezellig. Op en neer met met z’n vieren in het bussie en heerlijk rondgestruind door de hal.
Ik zal jullie verder niet vervelen met de 100 foto’s die ik heb, want die zijn allen van dezelfde auto’s als hierboven al geplaatst.
edit; nou vooruit dan maar weer…
http://www.flickr.com/photos/tilanus/sets/72157623263302623/
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Ook hier geweldig genoten En blij dat we er een weekend Parijs aan vastgeplakt hadden, erg fijn
Meer van dezelfde foto’s volgen z.s.m.
Totaal aantal Berichten: 485
- Xantia 1.8 16v Tentation (G3)
- CX GTi
- Xantia 1.8i 16v break (LPG-G3)
Hartstikke leuk dagje uit geweest. ‘s Morgens vroeg om 04:30 naast je bed staan en dan om 23:30 er weer inrollen. Wat daartussen allemaal gebeurt is: Veel, maar leuk was het. Ook met mijn reisgenoten, Laurens, Ree en Janwillem was het aangenaam vertoeven. Hoewel ik op de terugweg in de auto stiekum wat heb zitten doezelen. Moe maar voldaan.
En ook ik heb de nodige fotokes geschoten, ik hoop dat je er nog wat leuks tussen vind:
http://cid-4338725a214c9475.skydrive.live.com/browse.aspx/Conservatoire Citroen?authkey=v3D1LlpzqEw$
Groet, Henk.
“If everybody is thinking alike, then somebody isn’t thinking.”
Lt.Gen. George S. Patton
Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Ik vond het ook erg de moeite waard. Uiteraard was ik te laat. Ik had goed de tijd genomen om van de plek waar de auto stond naar het conservatoire te rijden, maar met mn dikke vingers had ik de verkeerde bestemming geselecteerd op de tomtom, dus navigeerde ik naar de eiffeltoren waardoor ik eventjes de halve périph over mocht scheuren. De foto’s… ach, zijn toch wel bekend onderhand. Maar dit resultaat van het (eerder die dag) naar de eiffeltoren navigeren en er ook daadwerkelijk heen willen wilde ik jullie natuurlijk niet onthouden.
Groetjes, Rik.
Totaal aantal Berichten: 485
- Xantia 1.8 16v Tentation (G3)
- CX GTi
- Xantia 1.8i 16v break (LPG-G3)
Dat is een heel mooi sfeer plaatje Rik.
“If everybody is thinking alike, then somebody isn’t thinking.”
Lt.Gen. George S. Patton
- CX 25 GTi Turbo 2
Mooie foto!
Jammer dat bij jouw de Eifel toren niet verlicht was.
TOP FOTO Rik!
heel mooi sfeertje met je troen ervoor. Misschien juist wle mooi dat de toren de lampje snog niet aanhad.
Wel opvallend trouwens dat dat eigelijk de mooiste plek is om je troen met de toren op de plaat te zetten.
In november heb ik mijn xm daar ook zo gekiekt maar die pic haalt het niet bij die van jou.
BunnY schreef:Vooral fijn aan het conservatorium vond ik dat ik ook daar de bumpers van de BX’en al scheef hangden. Dus moest ik mij niet schuldig voelen dat de mijne niet meer mooi aansluiten op de carrosserie
Grappig! Ik had precies dezelfde conclusie getrokken. Heb er speciaal op gelet
Voor de rest heb ik erg genoten. Bedankt aan de organisatie en aan mijn reisgenoten.
De rit in de Turbo 2 was een hele belevenis. Nu weet ik helemaal dat ik zo’n auto wil
- CX 25 GTi Turbo 2
Janwillem schreef:De rit in de Turbo 2 was een hele belevenis. Nu weet ik helemaal dat ik zo’n auto wil
In die van Laurens of die Evert-Jan?
Arjan Verkade schreef:Janwillem schreef:De rit in de Turbo 2 was een hele belevenis. Nu weet ik helemaal dat ik zo’n auto wil
In die van Laurens of die Evert-Jan?
Ik reed mee met Laurens.
Maar die van Evert-Jan mag er ongetwijfeld ook zijn