Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ahah idd
maar der is ruimte bij mij thuis in de weide
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Harm, moet het nog een keer zeggen: MOOIE GTI HEB JIJ!
Danku, danku
Lelijke Eend schreef:Mensen met een slome internetverbinding. En ook die moeten dit forum kunnen bezoeken zonder een week te hoeven wachten tot een topic geladen is.
Gefixd..
Amai, schone wagens !
Witte bx + morettes..jummie !
En mooie mcdean bumper hoor, nog plannen om in productie te brengen
Wegens het weer zichtbaar maken van de foto’s: op slot gezet.
Achter de schemen gaat hierover overlegd worden. PB-en is toegestaan.
Edit: weer open gezet. Ik heb begrepen dat ze op een snellere server staan (merk ik niet met kabel). Excuszes voor de overlast.
Schijt aan originaliteit.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
maakt niet uit hoor connecties heh
Mooie BX’en zeg !
Doet me weer een beetje denken aan die *spontane* meeting in Breda….toen ik nog een BX had :20
Bram schreef:Mooie BX’en zeg !
Doet me weer een beetje denken aan die *spontane* meeting in Breda….toen ik nog een BX had :20
ach gossie, een tzd turbo niks voor je ? ops:
Staat veel geld op de weddenschap haha
Bram schreef:Mooie BX’en zeg !
Bx kopen?
Of ruilen voor een saxo
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Lelijke Eend schreef:Wegens het weer zichtbaar maken van de foto’s: op slot gezet.
Achter de schemen gaat hierover overlegd worden. PB-en is toegestaan.
Edit: weer open gezet. Ik heb begrepen dat ze op een snellere server staan (merk ik niet met kabel). Excuszes voor de overlast.
We kunnen toch simpel afspraken dat we voortaan:
[list]* link maken wanneer er veel foto’s worden geplaatst en de foto’s van trage server komen (photobucket e.d.)
* heel veel foto’s link maken naar album op internet
* foto’s van snelle server zichtbaar is toegestaan of enkeling van trage server
Idee?
Effe ontopic…. wat een auto’s daar bij Citroville! Staan die allemaal te koop?[/list:u]
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
- BX Sport MK2
- AX GT chic
BXsport1986 schreef:
Effe ontopic…. wat een auto’s daar bij Citroville! Staan die allemaal te koop?[/list]
jupz
Grappig….de Deauville heeft GF-LV-17, die van mij is de GF-LV-11. (maar heeft geen spoiler)
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Grappig….de Deauville heeft GF-LV-17, die van mij is de GF-LV-11. (maar heeft geen spoiler)
Grappig! Die dag had ik ook zoiets… mijn vorige BX had FR-SX-85… kwam ik onderweg naar Borculo de FR-SX-91 tegen… een hele lelijke gedeukte, doorgezakte Deauville…