Op zondag besteld?
Wim,
Disciplus Simplex
windstein schreef:Nogthans de mijne is een diesel en daar zit vooraan aan bestuurderskant zo’n dikke
darm met zo’n bolle kop aan het motorblok,eerst dacht ik dat die klep daarzat.
Helaas niet
Ouwe mopperkont
wimb schreef:Op zondag besteld?
Je kan sinds kort ook op internet dingetjes kopen, je zalert.z.t. wel wat meer over lezen denk ik,wanneer internet echt door begint te breken
Ouwe mopperkont
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Dat internet schijnt best wel een interessant fenomeen te zijn, heb ik van horen zeggen. Daar moet je me te zijner tijd ‘ns wat meer over vertellen. Iets met een forum of zo.
Maar serieus, een thermostaat via internet bestellen? Ik bedoel: nu besteld misschien dinsdag in huis; prijs + verzendkosten. Of morgen bij Brezan langs, morgen in huis. Prijs zonder verzendkosten. Toch?
Internet is niet voor alles Haarlemmer olie
Wim,
Disciplus Simplex
Ligt er maar net aan, in duitsland kan je boel goedkoper halen, dat zelf met verzendkosten nog loont. Zeker als je geen haast hebt want de meesten zijn niet zo gek om nu lekker in de sneeuw te liggen klussen
Ouwe mopperkont
idd op zondag besteld op het www!(24/7)
Voor ik bij de dichtsbeizijnde Brezan ben ben ik een 40 min kwijt, heen en terug.
Dus via de post gaat makkelijk!
Rene
Ja, daar zit ook wat in.
Ik werk in een deel van Amsterdam waar het wandelen in de lunchpauze heel spannend is: of een bezoek aan McDon…, of een bezoek aan Gamma, of een bezoek aan Brezan. Vandaar m’n reactie (via het internet)
Wim,
Disciplus Simplex
Aangezien we het hier toch over thermostaten hebben, heb ik ook een klein vraagje. Ik heb zojuist een nieuwe thermostaat gehaald, maar daar zit zo’n klein doorloop gaatje op met kogeltje (zodat er ook bij gesloten thermostaat nog koelvloeistof langs kan in één richting).
Ik kan me echter niet herinneren dat dat op een vorige thermostaat zat.. Is mijn geheugen fout, of
had ik toen twee foute thermostaten (oud en nieuw), of heb ik nu een foute thermostaat?
(Is voor een v6.12 met automaat)
Gr Ferry
Een klein gaatje hoort er wel in te zitten .
Dat kogeltje ken ik echter niet.
XM TCT Ambiance`94
Totaal aantal Berichten: 486
- XM XM 3.0 V6 Exclusive
Beste TS, zou je mij willen vertellen waar je die thermostaat besteld hebt?
Ik heb er zelf namelijk ook een nodig.
En nog meerderen hier op het forum, zo te lezen
Vliegend tapijt: Citroën DSuper 1973, Bleu Delta (in restauratie)
Daily 1: Citroën Dspécial 1974, Candy Root Beer (“Thrasher” a.k.a. Hok Rod)
Daily 2: Citroën C5 X7 1.6 Ligne Business Blanc Perlé
En ik mis nog steeds m’n V6 XM…