


















Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Leuk, leuk
Wat was er overigens niet goed aan het postje van mij, twee paginaatjes terug? Was toch op zich ook een prima CX? 2500 EUR, serie 1 én airco!
Way out in the water, see it swimming.










Totaal aantal Berichten: 943
Geregistreerd: 23-08-2005
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Daar is er weer een. TurboD nogwel, maar pas volgend jaar belastingvrij. Is weliswaar serie 2 maar ziet er strak uit!














































Totaal aantal Berichten: 43340
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Als die auto werkelijk zo goed is als men in de advertentie zegt, dan is dat jaartje belasting betalen niet zo erg. Mooie auto, voorzien van het beste dieselblok.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Helemaal op het uiterste puntje van Bretagne. Je denkt, dat is niet zo ver, maar het is 10 uur rijden…
Als het inderdaad allemaal waar is wat in die tekst staat, is het een mooie aanbieding.
Vertaling (leuk hoor een CX Pause… ). Maarreh, er wordt niets over airco gezegd..,
Verkopen pauze CX 25 TRD Turbo (95CH) met slechts 160000 kilometer origineel, nu zeldzaam in die jaren.
Dit voertuig, in een staat echt uitzonderlijk, op een geheel vrij zijn van corrosie, is opnieuw geschilderd eind 2009 op basis van strenge kwaliteitscriteria met de beste producten voor anti roest behandeling tot de definitieve lak.
Het is het verschil tussen een echte restauratie en een eenvoudige sluier van glanzende lak.
Op dat moment hebben mechanica volledig herzien met het doel niet alleen een geldige technische controle hebben, maar voor die pauze CX heeft dezelfde kwaliteiten in 1986, zonder compromis.
Werden het meest preventief vervangen: de complete kit distributie, de radiator, het dragen van wapens AR, 6 bollen, hydraulische slangen, enz. ...
Dus voor het oog esthetische dan veiligheid, aluminium velgen en Michelin banden zijn nieuw.
Onnodig te zeggen dat deze pauze draait goed, de stijgende nikkel, en kreeg een CT helemaal leeg.
Een team zware Citroën werd gemonteerd op de pauze op hetzelfde moment CX is het ideale voertuig voor het trekken met vertrouwen tegemoet.
Gezien de kwaliteit van het uitgevoerde werk, de uitzonderlijke toestand van het voertuig en haar huidige schaarste, de prijs is 5000 €.














































Totaal aantal Berichten: 43340
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Volgens mij kun je zo’n beroerde vertaling beter helemaal niet posten. Dit slaat werkelijk nergens op namelijk…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Frans of beroerde vertaling, ik weet nu nog steeds niet wat dit betekent:
par eXeMple! schreef:de stijgende nikkel
Ofwel “monte nickel”












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Valt de schaduw nu heel raar of is het een bicolor?
Ziet er verder netjes uit.
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Nelis Infra schreef:Leuk, leuk
![]()
Wat was er overigens niet goed aan het postje van mij, twee paginaatjes terug? Was toch op zich ook een prima CX? 2500 EUR, serie 1 én airco!
Oh ja, daar had ik niets meer op teruggemeld. Ik heb ze gebeld. Er is wel wat roest, motorkap en rechtsachter. Daarmee gaat ze een beetje naar de achtergrond want ik wil graag een roestvrije zien te vinden.
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Arjan Verkade schreef:Valt de schaduw nu heel raar of is het een bicolor?
Ziet er verder netjes uit.
Aha, je bedoelt de onderkant van de deuren. Ja dat lijkt idd wel een andere kleur…












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Precies, op 2 foto’s lijkt het onder de strip echt een andere kleur.
Maar goed een slechte camera met raar lichtinval kan rare dingen doen…
Zover ik weet is er nooit een bicolor break geleverd
Of er zijn voordeuren uit een Leader in gehangen?

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
‘Nickel’ is Frans voor uitmuntende staat.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ik lees nu net in het draadje van Mulder dat er wel airco in zit maar dat die defect is. En ook bij mij is 5000 gewoon boven budget.
Wat is dat trouwens voor een Frans kenteken?
Geen idee. Het lijkt me trouwens een auto met slechts één kleur. Kijk even links op de foto en dus naar de rechter deur. Je ziet net onder de strip dezelfde kleur als er boven. Ik denk aan een rare icht inval. Gezien de aanduiding, dat de auto absoluut roestvrij is en beschikt over de eerste turbo diesel, zou ik voor de break-zoekers zeggen, draai de spaarpot om, probeer er wat vanaf te kletsen en gas erop. Het is inderdaad verder dan je zou denken. Maar in 8 uur moet het kunnen. Heb ik er kort geleden ook over gedaan om mijn Delta Mics in die hoek op te halen. En dan was ik wel ‘ns het spoor bijster zonder navi aan boord.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl














































Totaal aantal Berichten: 43340
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
par eXeMple! schreef:
Wat is dat trouwens voor een Frans kenteken?
da’s nou het nieuwe franse kenteken wat eeuwig bij de auto blijft, net zoals bij ons.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
“Eeuwig” vind ik een leuke woordspeling voor een CX…