2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Wat is er met de uitvoeringen van de C4 gebeurt?
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 15 februari 2010 10:53 PM
  [ # 16 ]

Hier zie je natuurlijk ook geen drol op..

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 15 februari 2010 10:54 PM
  [ # 17 ]
tilanus schreef:

Het is op zich idd wel vreemd dat er nog een spy-pics van de nieuwe C4 zijn.

Idd, de DS4 zie je al vanalles over.

Terwijl het technisch waarschijnlijk voor een groot deel dezelfde auto’s worden.

De C3 is ook niet veel anders dan een DS3. Alleen de C3 staat al bij de dealer, de DS3 komt bijna.
Ik verwacht een zelfde constructie bij de C4/DS4

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 15 februari 2010 10:56 PM
  [ # 18 ]

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 15 februari 2010 10:59 PM
  [ # 19 ]

Deze bron zat met de DS4 redelijk in de buurt:

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 15 februari 2010 11:01 PM
  [ # 20 ]

Het zou best kunnen dat het zoiet wordt met wat kleinere wielen, en misschien iets minder dik.

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 15 februari 2010 11:02 PM
  [ # 21 ]

We zullen het zien.


We dwalen hier trouwens wel wat af….

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 15 februari 2010 11:03 PM
  [ # 22 ]

Dit valt eigenlijk ook wel onder de info die ik een beetje zoek Wink

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 15 februari 2010 11:05 PM
  [ # 23 ]

Er zijn foto’s van een versie in de wintertesten.
Zo was oa te zien dat de nieuwe C4 opnieuw afstapt van het centrale display met digitale cijfers.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 15 februari 2010 11:08 PM
  [ # 24 ]

Bij deze de link:
http://www.autoweek.nl/autonieuws/13447/Nieuwe-Citroen-C4-is-toe-aan-wintertests

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 15 februari 2010 11:15 PM
  [ # 25 ]

Persoonlijk vind ik het jammer, maar vanuit een commercieel oogpunt snap ik het wel.

Ik denk dat ze dat centrale display alleen nog toepassen bij de monovolumes en niet meer bij de berlines. Bij de monovolumes past het ook beter in het concept.

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 15 februari 2010 11:20 PM
  [ # 26 ]

Zal ook wel een klokkenwinkel à la C5 worden, om wat meer klasse in het interieur te krijgen.

Persoonlijk vond ik die van de huidige C4 wel leuk. Het had iets en het was erg handig af te lezen. Elk heeft zo zijn voor en nadelen zeker, maar ik denk dat de nieuwe C4 wel een erg goede wagen zal zijn.
Als je kijkt naar de andere nieuwe modellen (C3, DS3, berlingo, C5)

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
fjr1300
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 75
Geregistreerd: 06-12-2009

- C4 (2004-heden) Coupé 1.6 VTi by Loeb
- C2 1.4 VTR
Gepost: 16 februari 2010 11:22 AM
  [ # 27 ]

De eerste drie jaar verkocht de C4 op zich wel aardig, waarom deze nooit helemaal is doorgebroken is een raadsel. In het begin vond iedereen het een mooie auto. Ondanks alle goede recenties in de vakbladen heeft het geen potten breken. Ten eerste is het nog steeds het imago en het uitblijven van een break wat de C4 parten speelt.Een enkele collega van mij heeft ook niets met Citroen en Franse auto’s, het imago… Vind ik onterecht. De eerste generatie C5 is nog even even de best verkochte leaseauto geweest, de huidige C5 doet het ook goed. Met het imago zal het wel goed komen, zeker met de komst van de C3 en de nieuwe C4. De C4 heeft zowiezo veel concurrectie in zijn klasse met de Golf, Focus, Astra en Seat. Volgens mij loopt de nieuwe Megane in de verkopen ook nog niet erg hard.

Profiel  
 
wijnand 16v
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 128
Geregistreerd: 05-01-2006

- BX SPORT
- DS 3 Sport Chic 1.6 blueHDI 120
Gepost: 17 februari 2010 10:24 PM
  [ # 28 ]

Denk maar niet dat er van de nieuwe C4 een break gaat komen. Want dan gaat deze de PSA dochter de 308 break in de weg zitten. Eigenlijk is dit altijd al zo geweest.
Daarom zullen er ook niet snel meer echter citroen cabrio’s komen, omdat peugeot die namelijk in het programma heeft zitten.

En waarom de C4 geen succes is geworden. Misschien ligt dit aan het beleid van citroen Nederland? Is er een goed verkopende uitrusting genaamd de VTR+. Wordt deze eruit gehaald. En wordt deze vervangen door iets minder uitgeruste actie modellen.

En wat natuurlijk heel erg mee speelt. De Nederlands rijden liever in auto’s die als 1000 in een dozijn voorkomen en niet de mooiere vreemde eend in de bijt met nog te modern dashboards en stuur. (Laat ik zo zeggen als audi of (sl)opel met een dergelijk stuur komt. Is dit ineens een uniek iets, wat je moet hebben en nog NOOIT eerder is vertoond. (Zie bijvoorbeeld ook het verslag op autoweek over de nieuwe 5 serie van BMW. Deze is leverbaar met een actief onderstel zodat deze niet overheld in bochten. En volgens hun is dit iets unieks. Hebben ze nog nooit in een Xantia Activa gereden of een C5 met hyderactieve vering.) Zelf denk ik dat de 5 serie met actief onderstel nog niet kan tippen aan een Activa.

En iets wat citroen tegen heeft zijn de auto journalisten. Deze rijden waarschijnlijk dagelijks niet een citroen als zijnde hun eigen auto. Dus kennen ze het comfort niet van deze auto’s en vinden ze het altijd een beetje vreemd. (kijk maar weer eens naar het video verslag op autoweek over de DS3. Hierin wordt het eerste succes alweer de grond in getrapt.)

Hopelijk weten alle rijders van de huidige C4 dat deze goedkoper rijdt per kilometer als die (sl)opel astma. En altijd met een big smile deze auto’s voorbij rijdt op de weg.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook