Dankzij dit forum : Tip voor mensen met versleten afstandsbediening. Op marktplaats heb ik een nieuw deksel gekocht. Het paste precies. Ik had hem na 2 dagen al in huis. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Ben ik eindelijk van alle ellende af. Moest de knoppen eerst indrukken met een pen. Drama! En €120 bespaard vergeleken met de dealer.
saxo 1.4vts 2001
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Heb je misschien ook een linkje naar die advertentie?
http://link.marktplaats.nl/322119852
saxo 1.4vts 2001
Stomme is dat hij niet neerzet dat hij er meerdere heeft.
Het leuke is dat de onderwerpschrijver maar 2 posten heeft gedaan en die zijn alletwee om reclame te maken voor dit kastje.
Maar een handige reclame, want er zijn er een paar met kapotte kastjes, en dat zou mooi zijn als ze werkelijk goed zijn.
"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003
Al eens eerder op dit forum gemeld:
De goedkoopste (maar misschien niet de mooiste) is bij Action voor € 1,50 een universele TV-afstandsbediening kopen en daar de rubberknopjes van gebruiken. Met enig snijwerk is daar een vervangend knoppensetje van te maken.
Xsara Picasso 1,6 16v Image
Hiervoor: Xsara Picasso 18i 16v, bouwjaar 2000, Berlingo, BX’en, GSA’s, 2CV’s, Dyane en in ver verleden “andere” merken
Met plakband de losse knopjes er terug in plakken… doet het bij mij nu al een tijd lang goed. Moet wel af en toe het plakband vervangen!