7 van de 8
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 Volgende > 
   
Full speed foto’s
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 20 september 2005 02:01 AM
  [ # 91 ]

Very Happy

 

Profiel  
 
PBO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004

- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Gepost: 20 september 2005 02:04 AM
  [ # 92 ]
citroenc2 schreef:

de 18 16v vond ik toch al snel heb ook een 18 8v geprobeerd maar was lang zo snel niet en mijn auto is ook wat aan veranderdt zit een open filter systeem op

Een 1.8 16V break staat in de boeken voor 189 km/h
Hoeveel extra paarden levert zo’n open filter bij deze motor op?

C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 20 september 2005 02:05 AM
  [ # 93 ]

weet het niet hoeveel maar je merkt wel verschil alleen moet je met lpg wel weten waar je aan begint

Profiel  
 
PBO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004

- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Gepost: 20 september 2005 02:15 AM
  [ # 94 ]
citroenc2 schreef:

weet het niet hoeveel maar je merkt wel verschil alleen moet je met lpg wel weten waar je aan begint

Ik houd het dan ook maar bij de standaard 112 pk. Als ik sneller wil koop ik wel een 2 liter gasbak.  Wink

C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 20 september 2005 08:15 PM
  [ # 95 ]

het gaat mij niet om het sneller gaan maar de motor loopt lekkerder en heb wat meer trekkracht onderin vind ik

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27930
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 20 september 2005 09:16 PM
  [ # 96 ]
citroenc2 schreef:

het gaat mij niet om het sneller gaan maar de motor loopt lekkerder en heb wat meer trekkracht onderin vind ik

jij snapt hem Smile

daarom heb ik ook een vervangings filter erin zitten Smile
(geen open air)

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 20 september 2005 09:23 PM
  [ # 97 ]

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27930
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 20 september 2005 09:26 PM
  [ # 98 ]

kan je dat verschil ook goed horen?
want dat hoeft van mij namelijk niet als je lekker aan het cruisen ben Wink

alleen dik boven de 4500 rmp mag je van mij wel wat horen Smile

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 20 september 2005 09:32 PM
  [ # 99 ]

als je op de snelweg ben hoor je het helemaal niet alleen bij optrekken en dan doortrekken begint de filter te brullen

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 20 september 2005 09:56 PM
  [ # 100 ]

Surprisedfftopic

Mannen gaan we weer ff on-topic..anders pak ik de stofzuiger he….


 

Profiel  
 
XerroR
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 258
Geregistreerd: 06-01-2004

Gepost: 22 september 2005 12:23 AM
  [ # 101 ]

off-topic:

arjan_verkade schreef:

kan je dat verschil ook goed horen?
want dat hoeft van mij namelijk niet als je lekker aan het cruisen ben Wink

alleen dik boven de 4500 rmp mag je van mij wel wat horen Smile

als jij zorgt voor een goede luchtvoorziening zul je hem bijna niet horen ook niet in de hoge toeren…. krijgt ie teveel warme lucht ja dan ga je uhm horen!

on-topic:

PBO schreef:
citroenc2 schreef:

weet het niet hoeveel maar je merkt wel verschil alleen moet je met lpg wel weten waar je aan begint

Ik houd het dan ook maar bij de standaard 112 pk. Als ik sneller wil koop ik wel een 2 liter gasbak.  Wink

met dat 112pk blokje kom je wel over de 200 hoor teminste wel in mijn xsara (zelfde blok) 213 op de teller 205 op de gps

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27930
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 22 september 2005 12:45 PM
  [ # 102 ]
XerroR schreef:

met dat 112pk blokje kom je wel over de 200 hoor teminste wel in mijn xsara (zelfde blok) 213 op de teller 205 op de gps

de Xsara is wel stukken lichter dan een Xantia Wink

Profiel  
 
deur63
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2121
Geregistreerd: 11-11-2004

- BX Chic
Gepost: 22 september 2005 07:36 PM
  [ # 103 ]

Ik vond op internet nog een filmpje over iemand die het motorblok van z’n BX even compleet uitwringt. (als je het filmpje wil, effe PB sturen, 2.78mb - 30 sec). Te zien is dat ie nèt iets onder de 180 zit..

En dat voor een Diesel.. netjes.

BX Chic (1991 / 1992) DP-JP-60 - ontschorst, verse APK! - topic
Fiat Grande Punto (2007) 27-TP-XJ - dagelijks vervoer van mijn vriendinnetje
Pontiac Trans Am (1986) foto 1 - foto 2

Check ook eens mijn site!

Profiel  
 
XerroR
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 258
Geregistreerd: 06-01-2004

Gepost: 22 september 2005 07:46 PM
  [ # 104 ]
arjan_verkade schreef:
XerroR schreef:

met dat 112pk blokje kom je wel over de 200 hoor teminste wel in mijn xsara (zelfde blok) 213 op de teller 205 op de gps

de Xsara is wel stukken lichter dan een Xantia Wink

dat is zo!  ik zeg toch ook:

teminste wel in mijn xsara

Wink

Profiel  
 
BxBandit
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 376
Geregistreerd: 05-07-2004

Gepost: 27 februari 2006 06:28 PM
  [ # 105 ]

Ik was wel benieuwd wat de top van mijn BX 16v MkII nou eigenlijk is… En aangezien ik in het oosten van het land was ben ik even de Autobahn op gegaan.

224, minus de tellerafwijking. De 217 km/u uit het instructieboekje klopt dus aardig.
Vanaf 180, 190 hoor je echt het geluid van een zwerm boze bijen uit het vooronder komen Wink

Profiel  
 
 
7 van de 8
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook