Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
BXsport1986 schreef:xm_turbo schreef:citroenc2 schreef:ja hij ziet er voor 400 euro zeer goed uit heb hem gisteren gezien en petje af voor dat geld
Nu nog een maandje probleemloos rijden….
kleine stapjes Ruben….. Ik ga eerst voor 100 km probleemloos! Mooie avatar trouwens
Ja hè, moest wel lid worden van dat photobucket, omdat ik nergens anders een goeie link kon maken met alléén de foto (dat was dus het probleem blijkbaar). Nu kan ik zo af en toe eens veranderen
Maarèh, 100 km probleemloos??? Doe je daar nu niet een maand over dan? Ah joh, je hebt een lekker knutselproject ennuh, iets dat stuk is…is toch al stuk, snappie?! Je belt maar voor een paar extra handen!
See, buy, fly C5 V6
xm_turbo schreef:BXsport1986 schreef:xm_turbo schreef:citroenc2 schreef:ja hij ziet er voor 400 euro zeer goed uit heb hem gisteren gezien en petje af voor dat geld
kleine stapjes Ruben….. Ik ga eerst voor 100 km probleemloos! Mooie avatar trouwens
Ja hè, moest wel lid worden van dat photobucket, omdat ik nergens anders een goeie link kon maken met alléén de foto (dat was dus het probleem blijkbaar). Nu kan ik zo af en toe eens veranderen
Maarèh, 100 km probleemloos??? Doe je daar nu niet een maand over dan? Ah joh, je hebt een lekker knutselproject ennuh, iets dat stuk is…is toch al stuk, snappie?! Je belt maar voor een paar extra handen!
Nou als je zaterdag weer tijd hebt! haha
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
BXsport1986 schreef:xm_turbo schreef:BXsport1986 schreef:xm_turbo schreef:citroenc2 schreef:ja hij ziet er voor 400 euro zeer goed uit heb hem gisteren gezien en petje af voor dat geld
Maarèh, 100 km probleemloos??? Doe je daar nu niet een maand over dan? Ah joh, je hebt een lekker knutselproject ennuh, iets dat stuk is…is toch al stuk, snappie?! Je belt maar voor een paar extra handen!Nou als je zaterdag weer tijd hebt! haha
Als goed is moet ik dan werken… We hebben het er nog wel over, mocht dat niet doorgaan.
See, buy, fly C5 V6
citroenc2 schreef:ok zal ik ook eens doen waar zit die bij een cx :
tis dat metalen ding in de buurt van de koelstofreservoir, ervoor geloof ik zal binnenkort wel even een fotootje voor je schieten
Roy
:cevr
ps sorry voor het fftopic
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:citroenc2 schreef:ok zal ik ook eens doen waar zit die bij een cx :
tis dat metalen ding in de buurt van de koelstofreservoir, ervoor geloof ik zal binnenkort wel even een fotootje voor je schieten
Roy
:cevrps sorry voor het fftopic
Voorruit dan maar weer…..
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
WYD schreef:Ik had eigenlijk ook als advies gegeven dat je em de stalling in moest doen en volgend voorjaar het hele LHM gedeelte opfrissen en onderdelen vervangen waar nodig. Tegen die tijd kun je ook in Veenendaal langs komen, dan doe ik het hier op de brug
Ik zou er dus nu niet verder mee rijden, want als er een retourleiding los schiet is er waarschijnlijk meer aan de hand.
Wat ook goed kan is dat de octopus is uitgehard (als ie daar lekt tenminste); wat er dan gebeurt is ook een kettingreactie van losfloepende slangen, zoals ik afgelopen zomer heb mogen meemaken. Drukte je de ene slang erin, floepte de ander er alweer uit, hopeloos gedoe dus.
Een nieuwe octopus voor 65 eur en alles zit weer perfect en komt omhoog (gelijk de LHM maar verversd, die 300 ml die er nog over was….) alsof ‘t een nieuwe is. Maar heeft toch al 420K gelopen….
Ich bin ein Breaker
ze kriebelt mij ook alweer zo’n sport voor erbij
Roy :cevr
Groet Roy
xm'metje schreef:ze kriebelt mij ook alweer zo’n sport voor erbij
O jee…... ga je een bod doen?
ik bedoelde gewoon dat een sport mij ook weer kriebelt jij moet gewoon rustig aan doen en dan eerst het een, en dan het ander .. en daarna.. heerlijk genieten !!!! :fijnsturen
Roy
:cevr
Groet Roy
BXsport1986 schreef:xm'metje schreef:ze kriebelt mij ook alweer zo’n sport voor erbij
wil haar nog steeds wel ruilen hoor
Groet Roy
Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
In belgie hebben ze daar een hele mooie slogan voor: ‘Als het kriebelt, moet je sporten’ (van sportorganisatie Bloso)
xm'metje schreef:BXsport1986 schreef:xm'metje schreef:ze kriebelt mij ook alweer zo’n sport voor erbij
wil haar nog steeds wel ruilen hoor
Ruilen tegen de CT?
Ruilen tegen de CT?
denk dat ik die maar hou
Groet Roy
he dara is de forumoptimist weer!
Ach, eigenlijk ben ik gewoon jaloers hoor
xm'metje schreef:Ruilen tegen de CT?
denk dat ik die maar hou
Benjamin, je weet niet wat je mist kerel!!! Roy, gewoon idd blijven tct’en!
Maar een Sport is een sport
Gr. Ruben
See, buy, fly C5 V6