Hallo Allemaal,
Voor de geïnteresseerden.
Wat een raar ding, die kleur en dat interieur hoort helemaal niet bij een Xm, iemand
heeft gewoon een raar kleurtje leer erin gehangen en z’n Xm Xantia rood laten spuiten.
En geld voor een moderne Tomtom had ie ook al niet. Weg ermee!
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
@Sjaak: ga even googlen op “XM Multimedia”
Grtn,
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Ja, kom ik weer die Franse knutselaar tegen, ook toevallig…Die jongen heeft teveel
naar Back to the Future gekeken denk ik…
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
@Sjaak: neem even meer dan een minuut de moeite om uit te zoeken om wat voor een auto dit gaat voordat je hem afkraakt.
Grtn,
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
@Sjaak
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Kijk Ree, ik krijg al bijval van een kenner, die kleur hoort op de xantia, ik heb het net gezien
in de Activa folder, en echt niet op een Xm, staat in geen enkele XM folder, ook geen bruin geverfde
pookknoppen, wat een “Flodder voiture”.
Sorry hoor Gomp, maar dat jij zelfs in deze XM trapt…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik kan het nu niet bekijken, ben op mijn werk, youtube is geblokkeerd…
Zeker een Xantia Activa in die kleur hè? Dacht ik al….
waar kijk ik overheen ??? Enige wat me opviel was de rare kleur van de displays. rood ipv groen. Ik doe echter ff de aanname dat die afwijkingen door de camera komen…
Ik zie hier weinig xant in hoor…
Dat rood van die Xantia heet Rouge Denver, dat is nooit standaard geleverd op de XM. Er staat ergens een heel verhaal online over de XM met alle wijzigingen per modeljaar en ook alle kleuren, het staat er mooi niet tussen. Dit is gewoon een knutsel XM, en dan die prijs, wat een paashaas zeg die verkoper!
naja, schiet mij maar lek. Ik ben geen fan van een XM MM , maar zie hier ff geen knutsel ding in. En anders heeft tie een echte MM geplukt.Dat dash, hoe lelijk ook, komt volgens mij uit een MM.
De prijs vind ik idd behoorlijk stevig, of tie nu wel of niet echt is. Viel me trouwens wel op dat er geen pic bij zat van het mm logo op de flank, meestal doet men die er zeker bij.
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Maak je geen zorgen, Gomp. Er is niets mis met je…
Toch nog één tip voor Sjaak en de kenner:
Ree schreef:@Sjaak: ga even googlen op “XM Multimedia”
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
hahahah, zover wil ik nu ook weer niet gaan hoor
Nou, spannend hoor, dat vind je toch ook in een Deawoo ?