Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Nee hoor, ik heb alleen gewoon geen haast, zoektocht CX gaat gewoon door.
Maar nu eerst de Xsara weer droog en rijdend krijgen…......maar dat is zo gedaan.
De C1 of C2 is voor mijn vriendin, mag ze ook zelf sponsoren, ik stuur ze alleen een :cevr richting uit
Ron
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
das een mooie richting
Xsara zal het van het weekend wel weer doen denk ik zo
De waterlekkage’s die we bij de xsara en ook de saxo hebben gehad kwamen meestal bij de speakers van de voordeur vandaan.
Het plastic wat achter je deurpaneel zit sluit dan niet goed af en het water loopt netjes door de speakerroosters op je mat.
Je ziet het bijna niet, maar het water stroomt mooi naar de onderzijde van de mat toe.
Zou dat in de zoektocht ook meenemen.
Succes
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Water lekkage via de portieren is het zeker niet.
Ik heb de auto een geweldige douche gegeven met een brandslang en ik heb niets binnen zien komen. Als het via de portieren en of speakers zou zijn komt het eerder op de vloermat en niet eronder.
Gelukkig gaat het regenen een aantal dagen . Als er dan nog niets is binnengekomen is het echt wel de airco / kachelhuis, deze lekt dan ergens langs het huis of de afwatering van het condensvocht airco is niet in orde of verstopt.
Het is zuiver water wat onder mijn vloermat lag, geen muf en vies regenwater en of koelvloeistof.
Later weer meer…...
Ron
Ziet er nog goed uit de bodem onder de matten, als het een Opel was geweest dan zat was er nu al een gat in de bodem geroest
praat me niet over de achterste helft van een opel koets… verschrikkelijk slecht ontwerp en soms kitten ze de afvoergaten in de fabriek ook nog perongeluk dicht is het feest helemaal compleet…
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…