Hoi allemaal,
Sinds vrijdag eigenaar van een C8 uit 2002, met net nog geen 100.000 km op de teller.
Nog weinig gereden tot nu toe, maar de ervaringen zijn al positief.
wel een puntje van zorg… maar die stel ik ergens anders op dit forum.
Groeten,
stephan
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Welkom Stephan.
Totaal aantal Berichten: 9
- Xantia 1.9td type2 break
hallo, mijn naam is Marco. ik woon in Zwartebroek.op het ogenblik heb ik nog geen Citroen,maar het is wel de bedoeling dat er binnenkort 1 komt.Het liefst een Xantia break.Dit omdat onze huidige auto te klein word. Eigenlijk ben ik Alfa-rijder ,maar de 156 of 159 sw hebben niet zoveel binnenruimte en ik ben geen fan van duits spul. in het verleden heb ik een zx gehad en die beviel uitstekend. Vandaar dat ik toch weer bij Citroen terecht kom. groeten Marco
- C5 X Shine Hybrid 225
Welkom Marco.
Succes met je zoektocht naar een mooie Xantia Break.
Totaal aantal Berichten: 9
- Xantia 1.9td type2 break
dank je wel.van het weekend een proefrit gemaakt met een grand picasso. erg fijne auto,maar iets boven het budget,helaas
- C5 X Shine Hybrid 225
Vanaf dit jaar komt wel de eerste hoos aan ex-leasers op de markt. Wellicht dat die prijzen dan wat gunstiger worden.
- C5 X Shine Hybrid 225
Welkom!
Hoi, zal me ook ff voorstellen, mijn naam is Koert en kom uit Kloosterhaar.
Ben 46 jaar jong en al meer dan 10 jaar citroen fan!
Mijn eerste was een bx uit 1986 en daar hebben we ruim 4 ton zonder problemen mee gereden!
Na een uit stapje naar bmw (1jaar) toch maar weer een citroen bx 19d gekocht na 6 jaar en met 550.000km op de teller is hij nu omgewisseld met een citroen xsara hdi.
Zou zeggen tot ziens dan maar.
hallo allemaal,
Mijn naam is Sandra, 41 jaar en ik ben vanaf gisteren de trotse bezitster van een citroen xsara 18i 16V VTS, wij zijn woonachtig in Utrecht, ik heb al diverse merken auto`s gereden maar nog nooit een Citroën, dus ben benieuwd. heb gisteren de eerste 60 km. gereden en we gaan vandaag weer even een stukje toeren.Wat mij het meeste opvalt is de perfecte vering, aangezien ik rugklachten heb is dat voor mij dus héél belangrijk.
Hopelijk heb ik veel plezier van deze auto.
- C5 X Shine Hybrid 225
Sandra en Koert, welkom!
hoe kan ik een foto plaatsen bij mijn naam? ik ben namelijk helemaal nieuw op zo`n forum en heb er totaal nog geen verstand van !!!
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Hoi Sandra,
Dat gaat als volgt
Mijn CFNL—> Profiel—> Wijzig avatar
Grtn,
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
- C5 X Shine Hybrid 225
Boven, in de rode balk vind je de knop ‘mijn cfnl’. Kies daar de optie ‘profiel’.
Daarna zie je links de optie ‘wijzig avatar’. Let wel even op dat je plaatje zowel in kb’s als in pixels niet te groot is. Dan pakt hij hem namelijk niet. (de gegevens vind je als je met de rechter muisknop op het plaatje klikt en dan naar ‘eigenschappen’ gaat).
Succes!
edit; dat zeg ik!
Dank jullie wel ! weer wat geleerd !!! en zoals jullie zien: het is gelukt!
ik heb bij de aanschaf van mijn auto maar één sleutel gekregen, maar aangezien ik er een reserve-sleutel bij wil, is mijn vraag eigenlijk: kan ik die gewoon bij laten maken of moet ik dat bij de citroën-dealer bestellen?, want in de sleutel zit een soort chip die werkt als startonderbreker ?!? (werd mij verteld). Kunnen jullie mij hier wat meer over vertellen?