Sjaak81 schreef:Er stond laatst op het Stadionplein met de 90-jaar viering zo’n rode XM binnen,
was dat nou zo’n Multidinges? Die was namelijk wel heel mooi.Grtz
Sjako
boefje!
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Ik snap de discussie niet zo goed, de XM Multimedia, of ie nou mooi is of niet is geleverd in Rouge D’enfer.
Deze kleur is idd ook op de Xantia Activa V6 geleverd.
Dat van die rode displays had ik ook gezien. Ik verwacht dat de auto wel origineel is vanwege exact de juiste navigatie op de juiste plek. Ik vind het echter wel heel veel geld voor een MM met 200K op de klok.
Domme vragen bestaan niet.
Sander, vraag en aanbod bepalen vaak de prijs. Zelfs een zeldzaam “wrak”
kan een vermogen opbrengen, zie hier:
http://uk.autoblog.com/2010/01/26/sunken-bugatti-fetches-228000-auction/
De discussie hoef je verder niet te begrijpen, je zou erg knap zijn als je
dat wel deed.
Die rode displays zijn helemaal niet rood maar dat komt door het fotograferen met flits
van een LCD display in een bepaalde hoek.
Waar is trouwens die MM gebleven die van H’sum naar Lijzinga verdween? Die is in december
verkocht en sindsdien is ie nergens meer opgedoken. Niet moeilijk te vinden lijkt me,
ook zo’n ding in Xantia rood met een beige tapijtje erin (oh ja en bruin geverfde pookknop).
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Idd vraag en aanbod bepalen de prijs. De laatste tijd viel mij op dat een MM met 200K vaak voor tussen de 6/M en 9/M van eigenaar wisselde. Dan is dit best een forse overpricing. Maar het zal er vast voor worden betaald…
Geen idee wat er met die bij Lijzenga is gebeurd, komt vanzelf wel weer bovendrijven.
Domme vragen bestaan niet.
Totaal aantal Berichten: 2949
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Sjaak81 schreef:Japio, het lijstje is begonnen bij modeljaar 1992, eerdere info had de importeur al weggedonderd.
Die Xsara Windows CE is op de markt gekomen en heb ik in het wild gezien, maar alleen in Frankrijk
geloof ik.
Er stond laatst op het Stadionplein met de 90-jaar viering zo’n rode XM binnen,
was dat nou zo’n Multidinges? Die was namelijk wel heel mooi.Grtz
Sjako
En u heeft deze keer de bekerT gewonnen,................
Totaal aantal Berichten: 27937
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Hier begon dit topic mee:
Xmpassion schreef:Hallo Allemaal,
Voor de geïnteresseerden.
Daar hebben we dit topic voor en openen we niet voor elke auto een nieuw toptic: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/196519/
Slotje.