kwam deze advertentie tegen…
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=autodiversen&u=ondcitroen&ID=17832
Hij bied overigens ook een subframe aan voor een 16v.
de achteras heb ik wel belangstelling voor ivm de schijven, maar kan dit zomaar onder een 1800i furio, of zie ik dingen over het hoofd? Is het erg moeilijk ???
Bedenk me oveirgens wel dat ik dan achter weer moet gaan verlagen….
Lijkt me een goede koop (qua prijs).
Op de sloop zal je ze zeker niet vinden voor dat geld denk.
ik denk idd dat ik het ga doen. ^&*^*& is wel dat die vogel in het TOPJE van Groningen zit… dus dat kost direct een tankje bij de kostprijs.
De torsie stangen moet ik ook aanpassen maar dat is wel te doen, losmaken als die hele handel los op de werkbank ligt.
wat ik me wel afvraga en misschien weet iemand dat, die lagers. In mijn achteras zitten nieuwe lagers. Zijn die zo over te zetten of gaat dat zonder speciaal gereedschap niet lukken. PASSEN die lagers uit een furio achteras wel in een 16v as ?
gompy58 schreef:ik denk idd dat ik het ga doen. ^&*^*& is wel dat die vogel in het TOPJE van Groningen zit… dus dat kost direct een tankje bij de kostprijs.
Klopt, die gozer woont echt in het hoge noorden. Ik heb daar mijn BX 16V van gekocht en ga eind deze maand of volgende maand een reserve-motorblok en onderdelen halen.
Eric Vertogen schreef:gompy58 schreef:ik denk idd dat ik het ga doen. ^&*^*& is wel dat die vogel in het TOPJE van Groningen zit… dus dat kost direct een tankje bij de kostprijs.
Klopt, die gozer woont echt in het hoge noorden. Ik heb daar mijn BX 16V van gekocht en ga eind deze maand of volgende maand een reserve-motorblok en onderdelen halen.
zeg uh… zou je niet een as voor me mee kunnen nemen als je toch die kant op gaat
Kijk dan mail ik um dat ik um koop….
gompy58 schreef:Eric Vertogen schreef:gompy58 schreef:ik denk idd dat ik het ga doen. ^&*^*& is wel dat die vogel in het TOPJE van Groningen zit… dus dat kost direct een tankje bij de kostprijs.
zeg uh… zou je niet een as voor me mee kunnen nemen als je toch die kant op gaat
Kijk dan mail ik um dat ik um koop….
Dat zou best kunnen, maar dan zou het dus nog anderhalve maand kunnen duren voordat jij je as hebt.
Totaal aantal Berichten: 527
- Xantia 1.8i 16v
ZX-Cruiser schreef:Mijn verhaal ken je al
Denk dat dat geen probleem is, chassis zijn allemaal zelfde. Bevestiging lijkt mij dus ook wel.
Klopt, ooit en volcane achteras onder een aura gezet ( van trommels naar schijven)
geen problemen ondervonden, ook niet in remdruk enzo
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia