21 van de 28
« Eerste  < Vorige 19 20 21 22 23 Volgende >  Laatste »
   
Furio’s Bee-niX: verkocht!
knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 20 februari 2010 07:41 PM
  [ # 301 ]

Kan je er eens een goede foto van maken? Ik ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet, en de foto die op het forum rondspookt is heel klein.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  
 
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 20 februari 2010 10:08 PM
  [ # 302 ]

Nee, ik ga allemaal hele slechte foto’s nemen Wink

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 21 februari 2010 04:57 PM
  [ # 303 ]

Nu met Foto’s!

Afbeelding Bijlagen
IMG_2045.jpgIMG_2044.jpgIMG_2046.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 21 februari 2010 04:58 PM
  [ # 304 ]

Dat ziet er toch boven verwachting goed uit Cool

Profiel  
 
GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2680
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 21 februari 2010 05:01 PM
  [ # 305 ]

jammer dat ik zo niet in de BX zou passen, anders had ik meteen een setje opgehaald…

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  
 
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 21 februari 2010 05:04 PM
  [ # 306 ]

En nog een vraagje. Ik ben probeer namelijk een klokje te plaatsen. Oorspronkelijk hoort deze onderin de middenconsole te zitten. Nu heb ik twee klokjes, alletwee niet origineel Citroen BX, maar wel Frans in ieder geval. Ik heb net even gekeken hoe ik 1 van de 2 kan aansluiten.

Ik weet dat ze het alletwee doen. Nu, het ene klokje heeft drie draden, de andere vier (1 voor dimfunctie?). Ik heb gekeken wat voor draden er (nog) beschikbaar waren achter de radio. Nu kan ik maar 1 ongebruikt draadje vinden, een groene. Dus, Hoe sluit ik in hemelsnaam 1 van de twee klokjes aan? Ik heb al geprobeerd met het stekkertje van de cigarettenaansteker en daarvan gaat alleen het lichtje in de klokjes werken, niet het klokje zelf. Dus, wat kan ik doen?

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 21 februari 2010 05:06 PM
  [ # 307 ]
GoofBlikscha schreef:

jammer dat ik zo niet in de BX zou passen, anders had ik meteen een setje opgehaald…

Als je een oplossing kan vinden om de gordelvanger anders op te lossen (en die bestaat, je moet alleen even de goede materialen hebben), dan kun je iig de stoel in de laagste stand zetten. Heel misschien pas je er dan wel in.

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 21 februari 2010 05:22 PM
  [ # 308 ]

@ klokje:

Ik denk dat ook deze klokjes aangestuurd worden (de 4 draads variant:) met: 1 constante plus, 1 massa, 1 geschakelde plus en nog een dimfunctie die je aansluit op de plus van je verlichting. Even schema erbij zoeken van de Gt. Staat het in.

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 21 februari 2010 05:25 PM
  [ # 309 ]
CitZX1.8iFurio schreef:
GoofBlikscha schreef:

jammer dat ik zo niet in de BX zou passen, anders had ik meteen een setje opgehaald…

Als je een oplossing kan vinden om de gordelvanger anders op te lossen (en die bestaat, je moet alleen even de goede materialen hebben), dan kun je iig de stoel in de laagste stand zetten. Heel misschien pas je er dan wel in.

Weet je zeker dat ‘t met je huidige oplossing stevig/veilig genoeg is?
Als ik jou was, zou ik op zoek gaan naar gordelvangers van een CX, dan is het probleem met de hoogteverstelling ook gelijk opgelost.

Profiel  
 
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 21 februari 2010 05:31 PM
  [ # 310 ]
beerpeet schreef:
CitZX1.8iFurio schreef:
GoofBlikscha schreef:

jammer dat ik zo niet in de BX zou passen, anders had ik meteen een setje opgehaald…

Als je een oplossing kan vinden om de gordelvanger anders op te lossen (en die bestaat, je moet alleen even de goede materialen hebben), dan kun je iig de stoel in de laagste stand zetten. Heel misschien pas je er dan wel in.

Weet je zeker dat ‘t met je huidige oplossing stevig/veilig genoeg is?
Als ik jou was, zou ik op zoek gaan naar gordelvangers van een CX, dan is het probleem met de hoogteverstelling ook gelijk opgelost.


Dat zou ik inderdaad kunnen doen, al heb ik geen idee waar de gordelvangers bevestigd zitten bij de CX.

Hier heb je een foto van hoe ik het gedaan heb:

Afbeelding Bijlagen
IMG_2049.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 21 februari 2010 05:34 PM
  [ # 311 ]
Hilko16TZI schreef:

@ klokje:

Ik denk dat ook deze klokjes aangestuurd worden (de 4 draads variant:) met: 1 constante plus, 1 massa, 1 geschakelde plus en nog een dimfunctie die je aansluit op de plus van je verlichting. Even schema erbij zoeken van de Gt. Staat het in.

Bedankt voor je grote vertrouwen in mij Wink, maar ik snap echt niets van electrische schema’s hahaha.

Maar ik begrijp wel uit je verhaal, dat er geknipt moet worden in draden, toch?

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 21 februari 2010 05:34 PM
  [ # 312 ]

Ziet er op zich wel goed uit, maar ‘t is in feite maar 1 l*llig moertje…

Was ‘t niet mogelijk dit hoekstuk onder de rails te bevestigen?

Profiel  
 
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 21 februari 2010 05:37 PM
  [ # 313 ]
beerpeet schreef:

Ziet er op zich wel goed uit, maar ‘t is in feite maar 1 l*llig moertje…

Was ‘t niet mogelijk dit hoekstuk onder de rails te bevestigen?

Het is wel een redelijk dikke moer hoor Wink

Dat ijzertje kan wel onder de rails, maar dan kwam de gordelvanger weer niet hoog genoeg. Dan moest ik die ook weer gaan verlengen.

Plus, nu zit de gordelvanger altijd op dezelfde plek, zou ik ‘m onder de rail plaatsen dan verandert de positie van de gordelvanger als ik de stoel op de rails beweeg.

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 21 februari 2010 06:01 PM
  [ # 314 ]
CitZX1.8iFurio schreef:
Hilko16TZI schreef:

@ klokje:

Ik denk dat ook deze klokjes aangestuurd worden (de 4 draads variant:) met: 1 constante plus, 1 massa, 1 geschakelde plus en nog een dimfunctie die je aansluit op de plus van je verlichting. Even schema erbij zoeken van de Gt. Staat het in.

Bedankt voor je grote vertrouwen in mij Wink, maar ik snap echt niets van electrische schema’s hahaha.

Maar ik begrijp wel uit je verhaal, dat er geknipt moet worden in draden, toch?

Ja, inderdaad.

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 21 februari 2010 06:15 PM
  [ # 315 ]
CitZX1.8iFurio schreef:

Dat ijzertje kan wel onder de rails, maar dan kwam de gordelvanger weer niet hoog genoeg. Dan moest ik die ook weer gaan verlengen.

Plus, nu zit de gordelvanger altijd op dezelfde plek, zou ik ‘m onder de rail plaatsen dan verandert de positie van de gordelvanger als ik de stoel op de rails beweeg.

Hier een foto waarop je kan zien hoe ‘t in een CX zit, heb je waarschijnlijk toch ook niet heel veel aan…

Bij de originele stoelen verandert de positie van de gordelvanger toch ook met de stoel.

Profiel  
 
 
21 van de 28
« Eerste  < Vorige 19 20 21 22 23 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook