Totaal aantal Berichten: 121
- Jumper 3.0 HDI DC L2H1 35
- Jumpy 2.0 hdi 120 kw
- C5 Tourer 3.0i V6 Exclusief Automaat
Hallo,
Ik rij nu in een C5 phase 2 2.0 16v exclusieve met alle opties. Vandaag is deze naar de dealer voor een loszittende voorstoel onder garantie verhelpen. Voor mijn terugrit ben ik in bezit van een c5 2.0 16v Tourer van sept 2009. Zonder de beroemde vering.
Pluspunten: Mooie auto, donkere ramen achter voor de kids en subliem qua wegligging.
Minpunten: Weinig beenruimte achterin voor mijn kinderen, en wat ben ik misselijk van de wokkels.
Net een tijdje met mijn broer gereden ook c5 phase 1 exclusive benz maar ook die vind het geen opvolger voor zijn auto wegens de beperkte ruimte voor de kinderen. Nu zijn mijn broer en ik 2 meter lang dus moet de stoel naar achter. Ook miste hij de hydractieve vering.
Maar als wij een andere auto willen dan zullen wij wel moeten kijken naar een C6 of een C crosser, maar de crossert heeft geen hydro en de C6 daar loop je op leeg. Iemand anders ook opvallende punten hierover???
Een citroen is meer dan een auto!@
tja ,,,
het is wat je gewend bent, mijn zoon is 1.85m en die zit goed achter in de ph3
geen probleem, en de wokkelvering is voor mij super en zeker zachter dan een ccrosser want die is veel stugger,,,
Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Vind helemaal niets mis met de nieuwe PH3 op ‘wokkels’ , veert uitstekend
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Idd, en als je toch iets tegen hebt kan je nog altijd een HP geveerde versie nemen
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
btw, ik dacht dat je al een c6 gekocht had..
Totaal aantal Berichten: 121
- Jumper 3.0 HDI DC L2H1 35
- Jumpy 2.0 hdi 120 kw
- C5 Tourer 3.0i V6 Exclusief Automaat
@ RONAMA,ik zelf ben 2 meter en 6 cm en dus moest de stoel in de achterste stand. Dan zit er tussen de voor en achterstoel een beenruimte van 12 cm. Wat betreft de C6 dat wordt mij door meerdere citroen mensen afgeraden daar je er hard op leegloopt. 4 nieuwe banden voor 2200 is een lekkere. Mijn vrouw wil liever geen automaat rijden en ik vind diesel onzin voor de 10000 km per jaar.
Ik vind gewoon de c5 ph 2 ruimer dan de c5 phase3. En als ik een C5 ph3 zou kopen dan zeker een exclusive met de hydro vering want ik ben gewoon verpest.
Een citroen is meer dan een auto!@
tja dat kan je hebben., mijn stoel staat ook in de achterste stand, want ik ben zelf ook niet de kleinste..
en toen ik de ph3 kocht heb ik extra aan mijn zoon gevraagd of ie achter goed zat tov van onze PH2
anders had ik een picasso gekocht..
maar hij zei geen probleem PA, of hij wilde niet dat ik een c4 picasso kocht…
en wat betreft de banden van de C6 op de c5 liggen dezelfde hoor..
vooral als je voor een excl gaat met 18”
ik heb nu de winterbanden van de C6 met de 17"rivazza velgen onder de c5
Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Ik denk dat je zoon gewoon verstandig is geweest en dacht, ohhh nee he geen Picasso ....
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
dat denk ik ook.. hahahaha
Ik heb ook m’n twijfel bij de ruimte in de nieuwe C5. Ik rijd nu C4 Picasso en zou de C5 graag overwegen als opvolger. Heb afgelopen week bij de garage in de C5 gezeten en vond dat achterin krap. Met drie kinderen tussen 8 en 12 is het achterin toch minder qua ruimte dan in de Picasso. Overigens geldt dat waarschijnlijk voor alle stationcars. Dan toch maar weer een nieuwe Picasso?
Als er lezers zijn met een C5 met drie kinderen, hoor ik graag hoe dat bevalt.