Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Ik zag de aankondiging van de Visa-club met hun voorjaarsrit op 18 april,
maar wij hebben er ook 1!
De CX Voorjaarsrit 2010: ‘Zondag in het Zuiden’
ZONDAG 11 APRIL gaat het weer gebeuren: de inmiddels legendarische VOORJAARSRIT van onze club wordt verreden! Deze keer op de tweede Zondag in april, want op de eerste zondag van april is het dit jaar eerste paasdag.
Meer info: http://www.citroen-cxclub.nl/
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
De BX Club heeft ook een rit op deze dag
Ik heb de aankondiging gezien inderdaad en ben zeker van plan te komen.
Vanavond al even overlegd of we als gezin gaan, maar ik mag alleen. Of anders gezegd: ze wil niet mee en ze wil ons dochtertje ook niet mee. Even m’n gebruikelijke bijrijders/passagiers polsen dus…
Uhhh…Spanje???
TRSarno schreef:
De CX Voorjaarsrit 2010: ‘Zondag in het Zuiden’
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Warm.
Maar check de site van de CCCN: Zuid-Limburg (voor menigeen halverwege Spanje).
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ook zelfde dag als de Citroen SM Club voorjaarsrit….
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Shit nu moet ik kiezen.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
- CX TRS 2.2 1987
Arjan Verkade schreef:De BX Club heeft ook een rit op deze dag
Kan je de wagen weer eens lekker droogrijden
Mulder schreef:Shit nu moet ik kiezen.
Ik ook !
Maar goed, ik zal me kwijten van mijn taken en in Limburg acte de présence geven. Het was handiger geweest, als er geen dubbelboeking zou zijn gemaakt, maar het is een lastige tijd om dingen te plannen en daarbij zijn er maar weinig CX-ers die moeten kiezen.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
TRSarno schreef:Arjan Verkade schreef:De BX Club heeft ook een rit op deze dag
Kan je de wagen weer eens lekker droogrijden
Ach dat komt toch wel goed, ik denk dat na de regen van deze week het zout aardig van de weg af is
Na de storm van gisteren is de weg gegarandeerd schoon. Nou ja, zoutloos dan. Her en der liggen misschien wat omgewaaide bomen.
Voor mij een thuiswedstrijd.
Aangezien dochterlief die dag jarig is zal ik de rit waarschijnlijk wel niet uitrijden.
- CX TRS 2.2 1987
Was anders wel nodig ook hoor, einde vorige week had ik toch nog van die grijze spetters. Maar kan niet anders zeggen dat ze dat “boven” weer mooi geregeld hebben. Niet meer doen hè, en zeker op de 11e niet
De timing van het einde van de pekel en het einde van de werkzaamheden aan mijn CX was perfect ! Mijn karretje is weer bijna elke dag op straat te vinden. We zijn er helamaal klaar voor, voor die rit !
Ik ben bang dat de pekeltijd nog niet helemaal voorbij is. Komende week gaat het weer behoorlijk vriezen. de zoutvoorraden zijn inmiddels weer aangevuld.
Sarah mag voorlopig nog niet naar buiten.
Nu de pekel definitief voorbij is en de zon af en toe weer schijnt, zouden alle niet dagelijkse CX-en weer snel uit hun winterslaap moeten worden gewekt. Want de voorjaarsrit zit er nu echt snel aan te komen. En het zou toch zonde zijn als je er op het laatste moment achter komt, dat de auto niet wakker is te krijgen. Onder het mom ‘de cx club komt naar je toe deze zomer’, is dit keer de afdeling Limburg aan de beurt voor de thuiswedstrijd. Dat zo zijnde, reken ik er op deze rit vaak ‘wablief’ te moeten zeggen. Kortom, ik reken op een heeeeeeeeeeeeel hoge opkomst van de Limburgers onder ons.
Ik zou het ook leuk vinden alle CX-ers van het forum te zien verschijnen om deze rit tot de drukst bezochte ‘ever’ te maken. Voor al diegenen die helaas hun dame niet uit de winterslaap krijgen gewekt, stel ik voor dat de rijders hun lege plaatsen ter beschikking stellen. Er zijn waarschijnlijk wel wat achterbanken niet gevuld. En de forummers onder ons, die hebben afgelopen weekend al aan elkaar kunnen snuffelen en die kunnen dus moeiteloos bij elkaar aanschuiven. Vergeet je niet aan te melden met de instructie van http://www.citroen-cxclub.nl/. Want als de evenementencommissie niet is bedacht op een ultiem hoge opkomst, moeten we naar de plaatselijke frietboer en dat is ook zo wat als er ergens anders lekkere hapjes zijn.
Ik grijp al jaren naast de broodjes, chips en bananen en dat terwijl ik me toch altijd netjes inschrijf.
Maar goed, daarvoor kwam ik hier niet posten. Ik heb nog twee plaatsen over op mijn achterbank, dus als er iemand mee wil rijden in de gezelligste CX van de voorjaarsrit (Jaco als piloot en eXpelliarMus als navigator, lachen joh), laat het maar weten!
Edit: O ja, liefst mensen die goed zijn in vragen beantwoorden en bij voorkeur met een goede internetverbinding op de achterbank, zodat we ook eens kans maken om te winnen.