22 van de 25
« Eerste  < Vorige 20 21 22 23 24 Volgende >  Laatste »
   
PE op zoek naar een CX Break
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 16 februari 2010 10:55 PM
  [ # 316 ]
par eXeMple! schreef:
Robin Visser schreef:

Het lijkt me trouwens een auto met slechts één kleur. Kijk even links op de foto en dus naar de rechter deur. Je ziet net onder de strip dezelfde kleur als er boven. Ik denk aan een rare icht inval.

Het zou idd goed kunnen zijn dat het reflectie van het asfalt is in de onderzijde van de deuren. Maar ik zal morgen eens bellen en er naar vragen.

En, nog gebeld…?

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 16 februari 2010 10:59 PM
  [ # 317 ]
Evan schreef:

Ik geloof dat dit nu al minimaal het 3e draadje is waar het ombouwen van break naar familiale (of andersom) ter sprake komt.

Ja dat weet ik. Ik kan zoeken en dat doe ik ook. Maar sommige draadjes geven mij de melding “U hebt geen toestemming om dit uit te voeren”. En ik kon nergens vinden of het gebout of gelast is. Daar ging het mij om.

Evan schreef:

Maar alles is vast geschroefd of gebout. Dus je kunt het zonder las en slijpwerk uitwisselen (als het goed is en niet een of andere vorige eigenaar eens aan het monteren met de toorts geweest is)

Maar nu weet ik het, dus thx… Smile

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 16 februari 2010 11:01 PM
  [ # 318 ]
garagestmarien schreef:

Dat zit inderdaad gewoon met schroeven. Alle gaten voor banken van elk type zitten standaard in de beide uitvoeringen. Je hebt dus alleen die stukken nodig en de veiligheidsgordels. De bekleding zal inderaad ook net even anders zijn, maar voor de verandering van familiale naar gewone break eenvoudiger dan andersom.
In principe ben je met een paar uurtjes klaar. Het is tamelijk eenvoudig. Ik kan het ook. Wink

OK dus ook de gordels zijn anders…

garagestmarien schreef:

Ik kan het ook. Wink

Nou, dan moet ik het ook kunnen… cheese

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 16 februari 2010 11:05 PM
  [ # 319 ]

De gordels voor de achterste bank van een familiale zitten op de vensterbank, zal ik het maar noemen (achter het meetingbordje zo ongeveer), en voor een gewone break in die zwarte kap, zoals je op de foto’s zou moeten kunnen zien.

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 16 februari 2010 11:05 PM
  [ # 320 ]
Mulder schreef:
par eXeMple! schreef:
Robin Visser schreef:

Het lijkt me trouwens een auto met slechts één kleur. Kijk even links op de foto en dus naar de rechter deur. Je ziet net onder de strip dezelfde kleur als er boven. Ik denk aan een rare icht inval.

Het zou idd goed kunnen zijn dat het reflectie van het asfalt is in de onderzijde van de deuren. Maar ik zal morgen eens bellen en er naar vragen.

En, nog gebeld…?

Ehh.., nee vandaag geen tijd gehad. Maar staat nog op het program.

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 16 februari 2010 11:07 PM
  [ # 321 ]
garagestmarien schreef:

De gordels voor de achterste bank van een familiale zitten op de vensterbank, zal ik het maar noemen (achter het meetingbordje zo ongeveer), en voor een gewone break in die zwarte kap, zoals je op de foto’s zou moeten kunnen zien.

Zo ver naar achteren, voor de middelste zitrij? surprised

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 18 februari 2010 09:50 PM
  [ # 322 ]

Deze is ook weer terug van weggeweest. Gaatje in de motorkap zou wel eens een voorbode kunnen zijn van veel meer onheil?
‘t is bij een of andere tuning garage: http://www.carcreff.com/Englishpage.htm

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 februari 2010 09:53 PM
  [ # 323 ]

Motorkappen zijn gewoon zwak punt.

Mijn vorige motorkap had ook roest, net als de achterklep.

Maar de bodem is nog redelijk goed, wat ik ook veel belangrijker vind.
Het zal er ook aan liggen wat er in het leven van de CX aan antiroestbehandelingen is gedaan. Als er nooit wat aan de bodem is gedaan dan zal het niet veel beter zijn als de kap denk ik…

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 18 februari 2010 09:58 PM
  [ # 324 ]

Paar foto’s binnen gekregen uit Bouches du Rhone. Deze dus:

Helaas alleen foto’s van de slechte punten van de auto. Heel eerlijk van de beste man, maar ik had graag ook wat meer foto’s van de hele auto en van het interieur gezien. Dit zijn de opgestuurde foto’s:



Het zijn geen grote punten, maar de vraagprijs van 4000 euro wordt ineens een stuk minder aantrekkelijk. Confused

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 februari 2010 10:04 PM
  [ # 325 ]
Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 19 februari 2010 05:23 PM
  [ # 326 ]

In ‘mijn’ Break-topic staat op pagina 15 een linkje naar foto’s van die bijna-belastingvrije serie 2 Break. Tis maar dat je het weet… Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 19 februari 2010 09:46 PM
  [ # 327 ]

Yeah I know, maar die 3 punten die jij noemt, houden mij ook op afstand…

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 28 februari 2010 05:32 PM
  [ # 328 ]

Een 25 TRI Break uit 1985. Met airco maar niet werkend.
Wat zou “faire offre” zijn voor zo’n auto, met 320000 km? 1000 euro?
Zo’n dame op LPG zou ook niet gek zijn.

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 28 februari 2010 06:43 PM
  [ # 329 ]

1000 max. met zo’n km stand zou ik er rekening mee houden ik dat alle slijtage delen vervangen mogen worden V/A.
dan hopen dat er niet te veel roest op zit…..

500 bieden….?  of lekker laten staan.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 28 februari 2010 06:50 PM
  [ # 330 ]

Hoe zit dat nou eigenlijk met die deelbare bank? Ik heb toch al wat breaks gehad, maar nog nooit een deelbare bank.
Was dat een leuke optie ofzo?

Profiel  
 
 
22 van de 25
« Eerste  < Vorige 20 21 22 23 24 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook