Hoor überhaupt weinig van mokka..
Ja, pfff, druk geweest. En blijkbaar geen abo op mijn eigen draadje.
Leuke dash, de klokken van een Chrono en de satelieten van een 84’er 11RE (daar zijn de eerste Cabrio’s van voorzien).
Ronde koplampjes heb ik al en die Chrono bodykit die erop zit, wil ik juist bewust niet, omdat ik een leukere voorbumper heb.
Toch maar weer eens kijken of ik weer aan dat ding ga lopen knutselen.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Ik zit net met Jeroen op msn: hij wil hem in januari spuitklaar hebben!
Dat betekent dat ik nog even heel erg hard moet gaan werken om de bumpers enzo strak te maken ... eens even iets regelen met mijn ouders daarover (ik woon weer thuis namelijk -lang verhaal- en heb die dingen niet binnen handbereik liggen ...
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Zo, der zit schot in de zaak! Dus met de voorjaarsmeeting, kom je met de cabrio Mokka!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Ik maak daar geen beloftes over.
... maar ik hoop het wel!
Project Cabrio
Mooi dat er schot in de zaak zit Peter!
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Al wat gevorderd Peter? Heb je alweer wat nieuwe foto’s?
29 december ben ik weer daar, als het goed is.
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
En?
Way out in the water, see it swimming.
Afgelopen vrijdag even gebeld, om te vertellen dat hij ook best een spuitcabine mag huren om hem over een maand af te kunnen hebben!
Oh ja, 29 december stond hij er zo bij:
Project Cabrio
Ik lag gisteren bijna in mijn bed, toen ik gebeld werd: hij wil volgende week al het laswerk afmaken, hem strakmaken en in de primer zetten! En dan bestaat er ineens de reeele kans, dat hij op 18 april bij de voorjaarsrit kan zijn!
We zullen zien.
Project Cabrio
Dat is leuk nieuws zeg!!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ja, ik ben ZWAAR benieuwd!
Volgende week even alle plasticdelen daarheen brengen (zijn nog lang niet allemaal klaar, maar die moeten er wel op). Gaat Jeroen lopen zeggen, dat ik die beter niet kan spuiten omdat de lak er dan over 3 jaar toch vanaf komt zetten ... Dikke doei, ik ga GEEN grijze bumpers op een witte auto zetten!
Ergo: ik ga nu nog even de stootstrips strak maken, zodat die wel alvast meegespoten kunnen worden en dan pak ik eventueel de rest daarna wel aan (al dan niet met hulp van die of gene).
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Kijk, dat is goed nieuws Peter!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?