Idee was leuk Heb weleens zitten denken om er vettere velgen onder te gooien, maar buiten dat het waarschijnlijk niet past is het dan ook net een vlag op een strontschip. Alhoewel mijn visje natuurlijk geen strontschip is he
Nee, een Visa
Maar als fotosoep niet lukt, kan je dan in woorden uitleggen wat je wel (en vooral niet!) wilt ?
Schijt aan originaliteit.
Eigenlijk ga ik voor zo origineel mogelijk Maar mijn velgen wil ik wel glimmie en mijn grill. De bumper en strippen weer mooi zwart. Alle rotte plekken er uit, ook die ik zelf verpest heb door ze er uit te halen en te plamuren ops: . *droomt verder*
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Caroline81 schreef:Eigenlijk ga ik voor zo origineel mogelijk Maar mijn velgen wil ik wel glimmie en mijn grill. De bumper en strippen weer mooi zwart. Alle rotte plekken er uit, ook die ik zelf verpest heb door ze er uit te halen en te plamuren ops: . *droomt verder*
Mooi orgineel maken is leuk en niet al te moeilijk werk hoor kan ik je wel mee helpen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Kan je lassen ?
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Lelijke Eend schreef:Kan je lassen ?
ik niet ops:
jij wel
ik kan spuiten
Spuiten kan ik ook, maar das wat anders ops:
Met een goed lasapparaat wil ik wel proberen een stukje nieuwe Visa in de Visa te bakken.
Ik zal er over nadenken hoe ik alles ga regelen kwa ruimte en materiaal. Want van de brug mag ik wel gebruik maken en de takel voor het blok ook wel. Maar lasapparaat gaat ze te ver ben ik bang.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Caroline81 schreef:Ik zal er over nadenken hoe ik alles ga regelen kwa ruimte en materiaal. Want van de brug mag ik wel gebruik maken en de takel voor het blok ook wel. Maar lasapparaat gaat ze te ver ben ik bang.
mischien als je er bij zegt dat iemand anders gaat lassen
Moet je weer niet er bij zeggen dat ik dan ga lassen he !
wieldoppen van een AX steken, is ook 13”
morgen zie je wel foto’s bij mij, dan staan ze er op
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mooie Ax GTI velgjes eronder mischien ?
McDean schreef:mooie Ax GTI velgjes eronder mischien ?
\
Nee joh, een Rouge de Lage visa moet gewoon zijn originele wielen houden. Je kan ze wel flink opknappen door ze opnieuw te spuiten.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Nou car. dat wil ik best wel voor je doen als je dat wilt
Ik ben sowieso ook aan nieuwe bandjes toe, dus dan moet ik ergens leenwielen vandaan toveren en dan mag mcdean zich helemaal uitleven op mijn velgen