Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
woepie
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
http://www.automat.nl/index.php?page=onderhoud&prod=63
voor allerhande kuisprodukten, trim detailer voor de bumpers?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Gaat jouw Visa morgen gepimpt worden Caroline ?
Schijt aan originaliteit.
haha… had je plannen dan? als iemand een lasapparaat kan meenemen, en wat plaatwerk. En dan moet er nog iets komen om mijn motorblok er ff uit te tillen. Ff snel een koppakking en setje regelen. En spullen om de rest van het plaatwerk bij te werken…
neh, ik gok dat dat niks wordt morgen
Als ik een lasapparaat had, had ik het meegenomen in de trein voor je
sure
Ik heb een lasapparaat ! Maar is elekrisch lassen, das niet geschikt voor plaatwerk.
Maar ik heb al zoveel meegenomen in de trein ...
Lelijke Eend schreef:Ik heb een lasapparaat ! Maar is elekrisch lassen, das niet geschikt voor plaatwerk.
Maar ik heb al zoveel meegenomen in de trein ...
En dan een lantaarnpaal openslopen voor de 220V zeker?
Dat mag jij voor me doen
Ik geloof dat je al wat minder enthousiast was toen je zag wat er gelast moet worden. Wat zijn de ideeën nu daarover?
Ruk alles er uit wat in de weg zit en bekijk wat rot is (ik zou dan graag even meekijken, vaak lijkt het minder erg dan het is!). Dan een flex + een lasapparaat + vervangend plaatwerk regelen, de roestige stukken er uit slijpen en de vervangende delen er in lassen.
Voor de zekerheid is het erg handig vantevoren te weten of de stukken die we er dan uit slopen dragende delen zijn en wat de (orginele) dikte van het plaatmateriaal is.
hoe is het eigenlijk met de meguiar-test?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Watte ?
welke polish het beste werkt; een deel meguiar, een deel turtle geloof ik en de rest gewoon gewassen. dar was een paar weken geleden en ik ben beniuwd of er al verschil te zien is. datte!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
nou… eigenlijk ben ik er niet kapot van. Je ziet geen verschil tussen de onderdelen.