2 van de 2
 < Vorige 1 2

Lampje van de kat blijft branden
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6168

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 05 maart 2010 08:50 PM
  [ # 16 ]
Autofan schreef:
Hilko16TZI schreef:

Een computer op een BX, zo-zo…. Zoek maar eens op “uitlezen foutcodes BX” hier op het forum, daar komt helemaal geen computer aan te pas… Wink

Als ik mijn auto uit ga lezen hang ik hem wel degelijk aan een computer hoor. Dat de meeste het hier doen met een simpel draadje en een stekkertje door die groene stekker aan massa te hangen wil niet zeggen dat het niet zonder een computer kan Wink

Ik zég ook helemaal niet dat het niet zonder computer kan, ik zeg juist dát het zonder computer kan… hmz

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 05 maart 2010 11:02 PM
  [ # 17 ]

Het is overigens veel makkelijker om hem aan de computer te hangen, want storingen kan je gelijk wissen zonder accupolen los te halen. Er komt een code te staan en dan gelijk de verwijzing naar die code. Die hoef je niet in 1 of andere lijst op te zoeken waarvan je niet zeker weet dat die klopt…
Ik kies dus voor de computer, maar goed daar helpen we TS niet mee met het oplossen van zijn probleem..

Profiel  

alfarob
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

- BX 1.4 cannes
Gepost: 06 maart 2010 03:04 AM
  [ # 18 ]

Dat was dus ook de reden dat ik hem heb laten uitlezen omdat ik het zelf ook niet meer weet alleen de computer zegt dat er geen storingen zijn terwijl de kat storing aan geeft op het dashboard rode lampje en het hoge CO zegt ook dat er iets niet klopt…...................... daaarom graag een oplossing

Profiel  

deauville
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 04 juli 2010 12:29 PM
  [ # 19 ]

Wat is de status momenteel? Is het opgelost. Zo ja, wat was het probleem?

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook