Totaal aantal Berichten: 19
- Saxo 1.4i SX Sport 3 deurs
Hoi,
Ik heb zo’n beetje alle “draadjes” over dit onderwerp gelezen, maar de klacht bij mijn saxo 1.4i zijn toch net weer een beetje anders….
De stuurbekrachtiging valt uit / doet het niet. Soms spontaan wel, en soms pas na een tikje met een klein hamertje tegen de pomp… Als hij het dan wel weer doet veranderd de toonhoogte van het geluid bij het draaien van het stuur….En dat geluidje hoort toch ook niet ?
Is dit nu ook een relais klacht ? Zit dat relais achter het klepje links bij de bestuurder waar ook zekeringen zitten ? Of moet er “gewoon” een nieuwe pomp in ?
Of is het misschien toch het contactslot ? En hoe kom ik bij die draadjes achter het contactslot ?
Bedankt voor het meedenken….
Groeten,
Danny
Totaal aantal Berichten: 19
- Saxo 1.4i SX Sport 3 deurs
Additionele vraag…... Zit dat relais van de stuurbekrachtigingspomp achter dat zwarte ronde plastic afdekkapje wat aan de pomp vast zit ?
Of zit dat relais ergens anders ? Ik denk nl. dat ik dat relais maar eens vervang, eens kijken wat er dan gebeurd…..
Want als ik een tikje met de hamer op dat zwarte plastic geef, dan doet de stuurbekrachtiging het weer….
Wat kost z’on relais trouwens ? En dat is toch gewoon een kwestie van erin drukken net als een zekering ?
Nou, Thanks alvast !!
Groeten, Danny