Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mpostma schreef:Je argument dat hogere inkomens in het verleden al genoeg zijn gesneden vind ik nog niet reden om dan de mensen die het echt krap hebben maar eens lekker aan te gaan pakken.
Je quote mij, maar ik (als linkse rakker) kan mij niet voorstellen dat te geschreven te hebben.
patje74 schreef:mpostma schreef:Je argument dat hogere inkomens in het verleden al genoeg zijn gesneden vind ik nog niet reden om dan de mensen die het echt krap hebben maar eens lekker aan te gaan pakken.
Je quote mij, maar ik (als linkse rakker) kan mij niet voorstellen dat te geschreven te hebben.
Klopt. Sorry…. ik had hier handjes gequote. Ik reageerde in de eerste alinea op jouw argument, maar verder is het algemeen bedoeld, niet op jouw quote.
Ik hoop niet dat het te verwarrend wordt zo.
fftopic
In het kader van de brandstofprijzen maar weer terug ontopic:
Vandaag weer eens getankt. 1175 km op 58 liter.
Zowaar geen slecht resultaat met een bijna 1300 kg wegende kolos met 70 PK!
En wat kostte die tankbeurt ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:En wat kostte die tankbeurt ?
: : : : : :
Geen idee, meteen weer verdrongen denk ik. Vast de helft meer dan het kostte toen ik die diesel net had aangeschaft en vast ruim 5 keer zoveel als toen ik voor het eerst diesel tankte (met de leasebak van mijn vader toen de brandstofprijzen me werkelijk jeukten).
Lelijke Eend schreef:En wat kostte die tankbeurt ?
Oh ja, weet het weer: 3 ct per liter teveel: 1.035 terwijl de volgende pomp 1.005 per liter rekende.
nu ook maar weer wachten tot de lpg prijs gaat zakken vind het raar dat die niet zak terwijl de benzine en diesel wel zakt
is de LPG prijs ook niet wat later gestegen?
EW schreef:Lelijke Eend schreef:En wat kostte die tankbeurt ?
Oh ja, weet het weer: 3 ct per liter teveel: 1.035 terwijl de volgende pomp 1.005 per liter rekende.
Auw.
Schijt aan originaliteit.
nee ging hier ongeveer tegelijk maar is nu nog steeds 55 cent
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mpostma schreef:Klopt. Sorry…. ik had hier handjes gequote. Ik reageerde in de eerste alinea op jouw argument, maar verder is het algemeen bedoeld, niet op jouw quote.
Ik hoop niet dat het te verwarrend wordt zo.
Ah, ik snap ‘m weer!
Lelijke Eend schreef:EW schreef:Lelijke Eend schreef:En wat kostte die tankbeurt ?
Auw.
en dan te bedenken dat er maar 200 meter tussen zit (snelweg af, eerste pomp (waar ik dus getankt heb), verder rijden, rotonde, goedkopere pomp
Ik heb en paar ‘vaste’ tankstations, waarvan ik uit ervaring weet dat ze altijd de goedkoopste zijn…
Als ik weer bijna moet tanken, kijk ik al tijd ff als ik in de buurt ben.
Bij de goedkoopste tank ik dan als ik er weer in de buurt ben. Meestal de volgende dag, soms ook meteen, als de laatste ook de goedkoopste is..
Over het algemeen tank ik 5-7 cent goedkoper dan de ‘gewone’prijs. Sosm zelfs 8-10 cent goedkoper in vergelijking met de Shell en/of snelwegstations…
D’s zit hier vlakbij een rotonde (N209, bij Bergschenhoek) een BP annex Juwelier, die krijgt het voor elkaar altijd een erg hoge prijs te rekenen….
Johan Piek
C8 Ligne Prestige 2003, LPG
Wij hanteren momenteel op het werk een dieselolietoeslag ( voor transporten) van maar liefst 11,5%
Terwijl de staffel in principe nooit verder heeft gelopen dan tot 5 %.
( zie net een stukje op tv dat koolzaadolie, zelfs goed is voor de huid..)
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
citrocitrus schreef:Wij hanteren momenteel op het werk een dieselolietoeslag ( voor transporten) van maar liefst 11,5%
Terwijl de staffel in principe nooit verder heeft gelopen dan tot 5 %.
( zie net een stukje op tv dat koolzaadolie, zelfs goed is voor de huid..)
Dat heb ik ook gemerkt ja.
Het bedrijf waar ik begin dit jaar stage heb gelopen rekende altijd zo’n 4%, toen mijn stage periode daar af was gelopen was dat al 6%...en dat was toen al hoog…
Leuk om te horen dat er meer mensen zijn die het transport zitten
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI