Hoi,
Heb sinds 16-3-07 Steinbauer chipbox; 103.8Pk en 255.5Nm gemeten op Verhoeven tuning Dyno.
Ondertussen heb ik er al meer dan 50K mee gereden, en ja, ook mijn koppeling slipt af en toe.
Echter, het vreemde is; hij slipt niet altijd ! Terwijl ik toch geregeld pin-onderin zit….
In het begin schrok ik ook en dacht aan een nieuwe set koppelingsplaten, maar hij houdt het nog steeds goed vol. En dat 50oooKm later ! Erg vreemd.
Soms verdenk ik ook de zelfstellende koppelingskabel, dat die niet altijd prettig werkt. Schijnt ook een kwaal te zijn, die er mee te maken kan hebben.
Afijn, hoor graag als de Sachs platen erin zitten en hoe ze bevallen.
S6
dat is mooi ,maar je begrijpt dat dit natuurlijk niet zo hoord , we zijn er nog mee bezig en ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken ,ik heb er nu slecht 950 km mee gereden en ik ben niet van plan om zo verder te gaan anders had ik hem standaard gelaten.
grtjes Patrick.
pro-touring is the name of the game
Patrick,
heb net de site van sachs nog eens uitgepluisd, .Als we zeker mogen zijn van die BE4 bak moet het bestelnummer zijn:
3000 859 501-S => Getriebe/Tranmission BE4R zijn.Je kan eens horen bij je plaatselijke onderdelenboer of rechtstreeks bij sachs bestellen via de site.Prijs lijkt me wel ok voor een set,dezelfde prijs hebben we voor onze St220 en Cosworth ook betaald.Zal enkel wel van de verzendkosten afhangen.
grts Nico
goed bezig witte !!! hier kan ik weer mee verder nu eens kijken wanneer ik hem hier kan hebben
thanks mate !!!
pro-touring is the name of the game