Dat is frans, daar snap ik bijzonder weinig van.
Maarruh, BX met een klein 1400 motortje. Motor naar voren schuiven, tot vlak achter de radiator + de rest van het front en dan de diravizooi er achter knutselen ? Als het past kost het volgens mij evenveel moeite als een V6 in een BX klussen en is je wegligging naar de knoppen i.v.m. het zwaartepunt wat veel te ver naar voren ligt, maar het zwaardere sturen door te toegenomen wieldruk aan de voorkant wordt wel gecompenseerd door de diravi
(ja, het is een waardeloos idee, ik weet het)
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Wat een origineel idee
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Lelijke Eend schreef:Als het past kost het volgens mij evenveel moeite als een V6 in een BX klussen en is je wegligging naar de knoppen i.v.m. het zwaartepunt wat veel te ver naar voren ligt,
Ach als je dan toch bezig bent kan je natuurlijk ook de V6 op de plaats van de achterbank neerleggen. Heb je een mooie balans en Diravi in je BX.
Totaal aantal Berichten: 121
Geregistreerd: 02-09-2007
- BX 1.9 TRD
- C8 Exclusive
mannen,
bedankt voor de reacties…
Het gaat dus niet.
groeten Pieter
Peteryed schreef:Lelijke Eend schreef:Als het past kost het volgens mij evenveel moeite als een V6 in een BX klussen en is je wegligging naar de knoppen i.v.m. het zwaartepunt wat veel te ver naar voren ligt,
Ach als je dan toch bezig bent kan je natuurlijk ook de V6 op de plaats van de achterbank neerleggen. Heb je een mooie balans en Diravi in je BX.
Teveel gewicht achterin is ook niet goed. Krijg je overstuur ofzo.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Het is natuurlijk wel mogelijk om een centrifugaalregelaar toe te passen om de flow van LHM vanaf de debietregelaar naar de standaard stuurbekrachtiging te regelen. Normaal gesproken is dat niet interessant als je uitlijning correct is, ‘t zelfcentrerend effect neemt immers toe bij hogere snelheden. Dus als je graag een aangepaste geometrie en stuurbekrachtiging wil die bij lagere snelheden sterk werkt maar die je constant moet bijsturen…
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Peteryed schreef:Lelijke Eend schreef:Als het past kost het volgens mij evenveel moeite als een V6 in een BX klussen en is je wegligging naar de knoppen i.v.m. het zwaartepunt wat veel te ver naar voren ligt,
Ach als je dan toch bezig bent kan je natuurlijk ook de V6 op de plaats van de achterbank neerleggen. Heb je een mooie balans en Diravi in je BX.
Trek die V6 dan wel goed vast met spanbanden, want anders is het zo’n zwaar gewicht in je rug met een noodstop…
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Volgens mij zijn we er wel uit dat Diravi niet in een bx past. Slotje maar dan?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
met wat hak en breekwerk kan het volgensmij best.
Of de topicquestarter daar toe in staat is, daar kunnen we wellicht een vraagteken bij plaatsen. Het is in iedergeval niet in een achternamiddag geklust.
(ik heb ook wel eens met een Diravi stuurhuis in mijn handen gestaan…..)
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.