Radio met klapscherm en ingebouwde handsfreekit
roberth
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14

Gepost: 09 maart 2010 02:56 PM

Wij hebben onze xsara picasso uit nov 2004 mogen ontvangen, echter is de radio niet helemal mijn ding.

Ik kan een parrot 9200 in laten bouwen (250 euro verder minimaal) Of ik kan zo’n radio kopen met zo’n klapscherm en touchscreen.

Nu zag ik bijvoorbeeld de eonon D1301 of Kenwood KVT-526DVD met ingebouwde microfoon in het scherm. Deze lijkt alles te kunnen wat ik zou willen. Echter wil ik de stuurbediening handhaven, en daar heb je weer speciale kabels voor nodig meen ik.

Zijn er mensen die deze radio of iets dergelijks hebben ingebouwd en wat waren/zijn de ervaringen?

Dit lijkt me namelijk fijner dan weer een apparaat naast je radio in de auto.

Profiel  

roberth
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14

Gepost: 10 maart 2010 10:08 AM
  [ # 1 ]

Klapscherm gaat wellicht niet practisch worden in een picasso.

Ik zie dat er ook mooie radio’s zijn met bluetooth en parrot ingebouwd. Die kosten bijna net zoveel als een parrot zelf.

Wellicht dat dat een betere keus is, mits de AB behouden kan blijven. Wat een gedoe met kabeltjes en zo. Ik zie eigenlijk nergens duidelijk hoe of wat. Gisteren zelfs bij de citroengarage konden ze mij niets vertellen Sad. Nee mener, dat kan niet, terwijl op internet staat dat het weer wel kan.

Iemand zei ook iets over een SOny radio, waarbij zelfs de info in het display bovenin kon komen. Dat zou helemaal mooi zijn.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook