Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
J.H.meijndert schreef:Bij de’Lest in Schiedam, een voor hun doen laag geprijsde XM.
De L’Est zit in Vlaardingen…...En die XM staat er al een eeuw
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Al ziet die Cx 25 GTI er mooi strak uit…....
link Al dwaal ik nu van het XM gebeuren af
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Mooie TCT http://link.marktplaats.nl/333311498
Was die niet van Poekoek??
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Jep, de ex van Poekoek.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Klopt zie ook: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/204656/
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Ah kijk aan, die wisseld onder de forumers…
Hopelijk blijft dat zo!
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Haha, in de goede zin van het woord dan he
Want het is niet zo’n drama V6 met een tik in de motor die van ellende steeds wisselt
Ouwe mopperkont
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
CitroMarty schreef:Mooie TCT http://link.marktplaats.nl/333311498
Was die niet van Poekoek??
En daarvoor was hij van mij en hij wordt ook steeds duurder
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Hij staat op MP iets hoger om gelijk uit te komen na afdingen, hij staat hier op het forum voor het zelfde geld als dat Poekoek er voor vroeg, dus die opmerking is niet helemaal terecht.
Ouwe mopperkont
te koop in France: one of the very first XM 2l 2.0i Ambiance 09/1989 light metallic grey- 205 000km- all options except clim. Black leather. good state, followed by Citroën
1000€
The car is in Burgundy (east of France), or Paris if necessary.
Pictures here:
http://www.leboncoin.fr/vi/103522000.htm?ca=12_s
Contact by email: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
hehehhe, ik zou zou graag de bestuurder van deze XM willen zien die te koop staat ...
Totaal aantal Berichten: 9360
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Zo’n achterklepspoiler zoek ik trouwens nog steeds.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Is er eigelijk een reden waarom die V6-24 in Frankrijk zonder al teveel moeite is te kopen met enehandbak versie ?
In NL moet je ze echt met een lantaarntje zoeken…
Ja, Fransen willen geen autmaten, die willen zelf schakelen.
Dan begrijp je ook dat Citroen zo laat was/is met automaten.
Er zijn zelf Duitse leveranciers die voor de Franse markt nog jaren lang handbakken op hun grote autos leverden, terwijl men in Duitsland al allemaal automatisch reed.
groet,
To err is human, not to err is divine.