ze staan er nog hoor goed geprijsd halen denk….................
De GTiT2 is nog ‘86er ook, als je er naar op zoek bent een interessante optie denk ik.
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Ik heb zin om de GTiT2 op te halen en in mijn stalling te zetten.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
georgeskawa schreef:blijkbaar allebei misschien al verkocht want de advertenties zijn niet meer op de site van leboncoin zelf nog te vinden (of ik kijk verkeerd, da kan ook, ‘t is nog vroeg)
‘t Was inderdaad wel heel vroeg, de linkjes stonden er toch bij?
http://www.leboncoin.fr/vi/100627813.htm?ca=12_s
http://www.leboncoin.fr/vi/100581201.htm?ca=12_s
Ree schreef:Ik heb zin om de GTiT2 op te halen en in mijn stalling te zetten.
Ree aan de serie 2?
Edit: ‘t zal trouwens een T1 zijn, had dat “serie” over ‘t hoofd gezien.
Die CX 25 TRD Turbo 2…. wauw, die is wel mooi. Zeker niet geschikt als je geen CX ervaring hebt en/ of zelf reparaties kan doen?
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Why not? Ligt er maar net aan tot op welke hoogte je bereid bent zelf iets te doen en wat je wilt uitgeven aan onderhoud…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Robin Visser schreef:bonetone schreef:Inderdaad erg mooie auto. Staat wel in het puntje van Bretagne in de zilte Atlantische lucht.
Als je een beetje mazzel hebt, heeft de auto binnen gestaan. Aan de beschrijving te zien, is de auto hard. Al met al de moeite waard om foto’s van te vragen en om dan de reis te doen.
Ik heb afgelopen vrijdag om foto’s gevraagd aan de eigenaar. Wanneer ik ze heb ontvangen zal ik er een aantal posten.
Voor het geval je hebt gemaild en geen reactie hebt gehad van Louis, zou ik altijd even proberen te bellen. Sommige Fransen hebben een beetje moeite met mailen. Enals je dan telefoisch uitlegt wat je wil, dan heb je meer kans. Als je Frans niet lekker genoeg loopt, dan kun je me een peebeetje sturen.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
beerpeet schreef:Ree schreef:Ik heb zin om de GTiT2 op te halen en in mijn stalling te zetten.
Ree aan de serie 2?
Edit: ‘t zal trouwens een T1 zijn, had dat “serie” over ‘t hoofd gezien.
Ik volg het ook even niet, want hij zegt duidelijk GTiT2
Hebben we het over deze: http://www.leboncoin.fr/vi/100581201.htm?ca=12_s
Hoewel dat ook weer een serie 2 met turbo 1 blok kan zijn, want dat staat er niet duidelijk bij…
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Hij zegt GTI Turbo serie 2, van ‘86, dus GTiT1.
Als ik me niet vergis is het bij een diesel, dat de turbo 1 nog in auto’s van 1986 zit en niet bij benzineversies. Dat is een 2500 turbo, volgens mij dezelfde motor als in de tussenserie.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Ik begrijp niet wat je zegt, maar ik snap geloof ik wel de verwarring; de TRD is een Turbo 2 van ‘87, de GTiT is een Turbo 1 van ‘86.
[quote
Hebben we het over deze: http://www.leboncoin.fr/vi/100581201.htm?ca=12_s
Hoewel dat ook weer een serie 2 met turbo 1 blok kan zijn, want dat staat er niet duidelijk bij…
Ik heb contact met de eigenaar van deze auto. Mogelijk kan ik jullie binnenkort wat meer zeggen. Misschien heb ik nog wel iets hulp wat franse taal betreft nodig….
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
beerpeet schreef:Ik begrijp niet wat je zegt, maar ik snap geloof ik wel de verwarring; de TRD is een Turbo 2 van ‘87, de GTiT is een Turbo 1 van ‘86.
idd, volgens advertentie van ‘86, maar op achterklep staat ‘TRD2’ en deze zijn pas geleverd vanaf ‘87, dus worden volgens nog in te voeren regelgeving (helaas) nooit belastingvrij…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
In de advertentie van die TRDT2 staat ook ‘87. We hebben het over verschillende dingen geloof ik.
Toen ik ze postte, noemde ik de GTiT een T2, dat heb ik gecorrigeerd in de reactie op Ree, want ‘t is een GTiT serie 2.
cxj schreef:Ik heb contact met de eigenaar van deze auto. Mogelijk kan ik jullie binnenkort wat meer zeggen. Misschien heb ik nog wel iets hulp wat franse taal betreft nodig….
Ben benieuwd!