@Autofan: behalve de bumpers en bumperlip valt er niks meer af te halen…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Wouter is die open dan op zondag? Gister was ik er ook. de achterbumper nog van de GTI afgehaald toen kon ik makkelijker de auto opkrikken voor de reservewiel beugel
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Ik was er gisteren tussen 14.30 en 15.30 uur ongeveer.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Ter introductie: deze 2 foto’s zijn van een Mercedes 220D uit 1971, die ik wekelijks zag rijden in Haarlem en omstreken.
Gisteren zag ik ze haar laatste adem had uitgeblazen. Ik weet niet of ze technisch nog goed was, maar de carrosserie was volledig rot!!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 11739
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Peteryed schreef:Toch zonde zeg voor mooie W115.
Ja, een plezierige auto is dat. Alleen duurt het zo verhipte lang voordat er enig tempo in zit Ik had ook een 220D uit ‘71… Die schijnt nog ergens te rijden. Daar had ik een dergelijk probleem mee. Normaal geen punt, maar vanzelf precies op het moment dat ik geen tijd & gelegenheid had om daar eens met het mig-apparaat onderdoor te wandelen. Zonde, zonde, want zo’n W115 rijdt echt reuze!
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
De reeds door Timo gespotte Kever uit 1972:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Penny Lane schreef:Peteryed schreef:Toch zonde zeg voor mooie W115.
Ja, een plezierige auto is dat. Alleen duurt het zo verhipte lang voordat er enig tempo in zit
Het meten van 0 naar 100 ging ook niet met een stopwatch maar met een kalender. Tja tot en met de 200d van de W124 en de 220D van de W210 waren de basisdiesels van mercedes niet vooruit te branden.
Totaal aantal Berichten: 11739
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Men spreekt bij M-B diesels dan ook niet van acceleratie maar van een subtiel waarneembare voorwaartsdrang Gelukkig is dat wel beter tegenwoordig.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Een XM Turbo D12. In een van de achterruiten was het kenteken FF-VJ-31 ingegraveerd. Dat hoort dan weer bij een XM 2.0i. De eigenaar zal dus wel eens dat raam hebben moeten vervangen.
Ik heb altijd een zwak gehad voor dit type Mitsubishi Colt. Helaas is dit een auto die volledig uit het hedendaagse straatbeeld is verdwenen…
Deze komt uit 1987 en heeft nog maar weinig kilometers gereden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V