nou over de dealers heb ik het over die ik ben langsgeweest dus niet alle 160
en ik heb het bijv over de termijn van verversing van de lhm die was op de xantia eerst 60000 km en toen zijn ze opeens naar de 120000 km gegaan en als ik dan bij de dealer een 120000 beurt laat uitvoeren en men ze me dat de lhm alleen maar bij gevult hoef te worden in plaats van te worden verwijderd en ververst te worden
ok Phritz begrijp je nu
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
citroenc2 schreef:nou over de dealers heb ik het over die ik ben langsgeweest dus niet alle 160
en ik heb het bijv over de termijn van verversing van de lhm die was op de xantia eerst 60000 km en toen zijn ze opeens naar de 120000 km gegaan en als ik dan bij de dealer een 120000 beurt laat uitvoeren en men ze me dat de lhm alleen maar bij gevult hoef te worden in plaats van te worden verwijderd en ververst te worden
zeg dan gewoon mijn dealer heeft er geen verstand van, maar ga niet zeggen de meeste dealers hebben er geen verstand van.
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
heb het over 6 dealers
maar laten we weer fftopic gaan want hier zijn andere draadjes voor
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
citroenc2 schreef:maar laten we weer fftopic gaan want hier zijn andere draadjes voor
6 x een 120.000 beurt? ook zonde geld
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
nee 1 keer een 120000 beurt maar wil graag van te voren weten hoe en wat en als men dan tegen mij zegt dat de lhm niet hoef worden vervangen te worden
maar ik heb nu een dealer die wel alles naar behoren doet en ook aan de cx wil werken
ja ook een in utrecht en verder die in bunnik en omg utrecht
Een dealer die verteld dat de C5 geen veerbollen meer heeft en dealers die de LHM niet op tijd verversen zijn naar mijn mening niet vakbekwaam en daar zal ik dus ook nooit meer terugkomen.
Je ververst je motor olie toch ook op tijd????????
Dankzij zulke lakse dealers staan er nu zoveel BXen ed op de sloop vanwege problemen met de hydrauliek. (inwendige vervuiling ed)
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
metro2005 schreef:Dankzij zulke lakse dealers staan er nu zoveel BXen ed op de sloop vanwege problemen met de hydrauliek. (inwendige vervuiling ed)
dit komt voor groot deel denk ik ook door de gebruikers die er geen geld aan uit willen geven.
ik denk dat je bij de meeste officiele Citroën dealers wel een goed advies krijgt.
BX’en worden natuurlijk ook vaak zat bij niet Citroën dealers gekocht en die zouden er nog wel eens minder verstand van kunnen hebben, of er niets aan willen doen/melden aan de klant
ik kom bij de dealer in amersfoort maar de laaste keer heb ik zelf de onderhouds beurt gedaan
en over die vakbekwame mensen bij citroen moet je me toch eens uitleggen waarom citroen nederland iemand stuurt voor het feit dat er roest van binnen uit komt op de deur en mij dan haarfijn verteld dat dit geen garantie is omdat de ruimte niet hol is maar een plaat ik denk dat iedere .... weet dat een plaat ook kan roesten en deze niet hol hoef te zijn. en als je dan goed kwaad wordt ze maar overgaan om het te verwijdenen
ps ik heb hier niet het doel om iedereen te beschuldigen dat ze slecht werk afleveren maar ik heb in de 4 jaar tijd dat ik autorijd al heel wat slecht werk gezien bij citroen
arjan_verkade schreef:metro2005 schreef:Dankzij zulke lakse dealers staan er nu zoveel BXen ed op de sloop vanwege problemen met de hydrauliek. (inwendige vervuiling ed)
dit komt voor groot deel denk ik ook door de gebruikers die er geen geld aan uit willen geven.
ik denk dat je bij de meeste officiele Citroën dealers wel een goed advies krijgt.
BX’en worden natuurlijk ook vaak zat bij niet Citroën dealers gekocht en die zouden er nog wel eens minder verstand van kunnen hebben, of er niets aan willen doen/melden aan de klant
Mijn ‘dealeronderhouden’ xantia had anders ook een mooi geel goedje in zijn adertjes zitten toen ik de wagen kreeg, gelukkig niet koffiebruin maar dat is ook al even geleden geweest dat dat vervangen was
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
ik vervang de lhm elk jaar in de xantia ik rij +- 50000 km maar na een jaar is het echt niet meer groen dus laat staan als je 120000 km rijdt
kan het nu weer overde COMFORTBOLLEN VAN DE C5 GAAN?
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
ja graag…
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115